Avatar billede sholck Nybegynder
27. juni 2003 - 21:10 Der er 1 kommentar og
1 løsning

IPAQ version

Hej Eksperter,

hvor kan jeg se min IPAQ's versionsnummer?
Jeg kan kun se at processoren er en ARM SA1110.
Avatar billede ffn Nybegynder
28. juni 2003 - 01:27 #1
hvilken ipaq?

Asset Viewer på Ipaq 1915 vs 1910. Under System: 'Processor Type' og 'Processor Revision'

Hentet herfra
http://www.pdamed.dk/forum/viewtopic.php?t=805
Avatar billede sholck Nybegynder
29. juni 2003 - 16:26 #2
Det var en gammel iPaq jeg lige havde gravet frem fra kælderen, for at give til en af mine venner. Jeg havde sat skidtet i cradlen for at lade, og jeg ville ikke tage den ud før den var fuld. Jeg havde dog en mistanke om at versionen stod bagpå, og ganske rigtigt....3630

Tak for linket, jeg kendte ikke den hjemmeside.