Avatar billede kickazz Nybegynder
27. juni 2003 - 18:02 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

ICQ - Problem med history

Hej

Jeg har et problem med mit ICQ, udgaven er ICQ Pro 2003a beta build 3800 (den nyeste).

Selve programmet virker fint, men jeg kan ikke se hvad jeg tidligere har skrevet med mine venner.

Jeg har prøvet at geninstallere ICQ, men kunne stadig ikke få "history" til at virke.

Jeg håber meget der er en der ved hvad der skal til for at få history'en til at virke igen.

Ville gerne have givet mere 1000 point, men det er jo ikke muligt :(

Mvh

Peter/Kickazz
Avatar billede marzman Nybegynder
27. juni 2003 - 18:04 #1
åben et vindue og click på den knap hvor du skifter mellem SMG-message og chat...
Avatar billede kickazz Nybegynder
27. juni 2003 - 18:07 #2
Mener du msg mode?
Jeg forstår ikke helt hvad du mener jeg skal gøre.
Avatar billede marzman Nybegynder
27. juni 2003 - 18:11 #3
Ja... det er den... jeg hare lige installeret den....
Avatar billede kickazz Nybegynder
27. juni 2003 - 18:19 #4
Problemet er at jeg ikke kan se i history hvad min ven x og jeg snakkede om for f.eks. to uger siden. History'en er bare helt tom.
Avatar billede riversen Nybegynder
27. juni 2003 - 18:21 #5
main --> preferences --> alerts and notifications --> save  message history
Avatar billede kickazz Nybegynder
27. juni 2003 - 18:25 #6
Ahh tusind tak :)

Gad vide hvorfor den pludselig var sat fra.
Avatar billede kickazz Nybegynder
27. juni 2003 - 18:26 #7
Har du modtaget points? Der står godt nok jeg stadig har 200 points ude.
Avatar billede riversen Nybegynder
27. juni 2003 - 18:37 #8
det er standard i den nye icq...af en eller anden underlig grund.

det går lidt tid inden dine point bliver opdateret