Avatar billede dirimi Nybegynder
26. juni 2003 - 21:46 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

mp3 på cd

Hvordan kan man få f.eks 100 MP3 filer, til at være på en CD. Når man prøver dette med Windows Mediaplayer, kommer der en melding at der ikke er plads nok. 100 MP3 filer fylder typisk 450 - 500 MB og en CD-ROM er ca 700 MB.

Har det noget at gøre med antallet af minutter, der er til rådighed.

På forhånd tak for svaret
Avatar billede s_kjaer Praktikant
26. juni 2003 - 21:49 #1
Hvilket brænderprogram bruger du ?
Avatar billede geforce3 Praktikant
26. juni 2003 - 21:50 #2
Gør min også.. Ignorerer det bare:)
Avatar billede bartfreak Nybegynder
26. juni 2003 - 21:52 #3
Brug Nero..og overburn...så kan du ha´ ca. 200..:O)
Avatar billede jdr_lundgren Nybegynder
26. juni 2003 - 21:59 #4
tricket består i at filerne IKKE skal convertes til CDA format - Brug f.eks. Nero til at lave en digital cd (mener jeg de kalder det, findes helt sikkert under deres wizard)
Avatar billede bartfreak Nybegynder
26. juni 2003 - 22:02 #5
lyd-cd
Avatar billede ah971178 Nybegynder
26. juni 2003 - 22:32 #6
Brænd det som en data-cd istedet for en audio-cd.
Avatar billede webdesigner Praktikant
26. juni 2003 - 22:51 #7
problemet er at windows mediaplayer laver en audio-cd.. altså som dem du køber nede i fona... og de kan spille på alle cd afspillere... denne cdkvalitet er betydelig bedere end mp3 og der kan max væer 20-24 sange på 1 cd.. afhæning af lægden...

hvis du vil lave en cd med mp3 der kan afspille i specielle cd afspiller der kan spille mp3 skal du bruge nero.... og lave en Fil cd... Afspiller finder så selv ud af at det er mp3 filer på cd'en...
Avatar billede bartfreak Nybegynder
26. juni 2003 - 23:15 #8
webdesigner.....huuuuuu
Avatar billede webdesigner Praktikant
27. juni 2003 - 16:45 #9
Bartfreak ??
hvis nogen skulle brokke sig så er det ihvert fald ikke dig !!!(hvis du hentyder til at jeg siger det samme...)