Avatar billede tingo Nybegynder
06. december 2000 - 13:08 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Sidescroller

Hejsa

vi kender alle den kedelige scrollbar som vi ser hverdag..og osse lige nu helt til højre af skærmen...

men jeg har set nogle websider som har en anden form for scroll..som styres vha. Javascript....eller JSP

hvor er der er to pile...op og ned som man bare sætter musen på og så scroller siden...derved undgår man den kedelige standard scroller...
ved nogen hvor der ligger sådan et java ting som ka hentes ned??
har kigget netcoders i gennem, men ka ik finde noget der....

på forhånd tak..

/Tingo
Avatar billede steen_hansen Forsker
06. december 2000 - 13:14 #1
Jeg har lavet en scoller, som bestod af (grafik) en op- og ned-pil. Når man holdt musen hen over den, scrollede den hhv. op og ned. Er det noget i den stil?
Avatar billede tingo Nybegynder
06. december 2000 - 13:16 #2
jaaa det sku jeg mene..

har set den på flere websider...ka bare ik huske hvor... måske var det i en brandert :P

men det du siger lydr rigtigt...
jeg surfer lige lidt rundt og prøver at finde det sted hvor jeg set den.
/tingo
Avatar billede geeeet Nybegynder
06. december 2000 - 15:16 #3
prøv http://www.resistance.dk

der ligger en jeg har lavet, som du gerne må snuppe...

/Geeeet
Avatar billede geeeet Nybegynder
06. december 2000 - 15:17 #4
klik på \"portfolio\"

/Geeeet
Avatar billede steen_hansen Forsker
06. december 2000 - 15:23 #5
Tja, Geeeet. Der var den jo. Tingo, der er ingen grund til at lede længere, den er der :o)
Avatar billede tingo Nybegynder
06. december 2000 - 17:59 #6
tak for hjælpen....jeg prøver at få den til at virke...hvis det ikke lykkes regner jeg med det er ok med en lille mail til dig geeet

/Tingo
Avatar billede geeeet Nybegynder
07. december 2000 - 09:40 #7
helt ok, mailadr. er geeeet@ghtml.com

/Geeeet