Avatar billede melise Nybegynder
26. juni 2003 - 20:05 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Angående windows media player

Hejsa jeg har et spørgsmål angående hvilken Windows media player der er til Millenium.
Jeg ivl også gerne vide hvad man skal gøre for at kopiere en lyd cd til harddsiken jeg håber du/I kan hjælpe mig.
Avatar billede majsmarken Nybegynder
26. juni 2003 - 20:50 #1
Ang. punkt 2 - Der er mange muligheder:
http://www.download.dk/index.asp?Kat=lyd&SubKat=lydkonvertering

Good Luck...
Avatar billede melise Nybegynder
26. juni 2003 - 21:00 #2
Jeg tænkte på hvad vil du så have jeg skal gøre når jeg går ind på den hjemmeside
Avatar billede majsmarken Nybegynder
26. juni 2003 - 21:16 #3
... der er jo flere valgmuligheder til programmer - lige til at Downloade/instalere. Jeg kan ikke anbefale nogen frem for andre.

Eksempel:
Beskrivelse: 123 Easy-CD Ripper klarer nemt at optage data fra dine CDer og gemmer dem som MP3 eller WAVE format alt efter dit valg.
Det konverterer også lydfiler til WAV,MP3,WMA,OGG,VQF formater.
Dekoderen er hurtig og precis og gøre lige hvad du forventer
Citat slut...

Nogle af disse programmer er så meget shareware (prøveversion) at du eks kun kan bruge programmet x gange og/eller kun kan vælge 5 track ad gangen. #¤@#$€&¤

PS: Selvom din CDROM er en x36 skal du ikke forvente at du kan rippe audioCD'er med x36 hastighed. Typisk bliver der noget omkring x4 -> x12 og så selvfølge "kræfterne" på dit PC udstyr.
Avatar billede melise Nybegynder
26. juni 2003 - 21:37 #4
Jamen jeg vil bare vide hvordan man kopierer en lyd cd til harddisken og ikke hvordan man brænder den
Avatar billede majsmarken Nybegynder
26. juni 2003 - 22:14 #5
... ovenstående program(mer) har ikke noget at gøre med at brænde på CD ???
Som overskriften siger så er det "lydkonvertering" der er tale om.

At man så BAGEFTER KAN bruge lydfilerne på din harddisk til at brænde TIL en CD - ja det er en anden sag som der skal andre programmer til at ordne...
Avatar billede melise Nybegynder
03. juli 2003 - 15:56 #6
hejsa og tak for hjælpen det jeg spurgte om var hvordan man lægger musik ind og ikke hvordan man brænder en cd for det ved jeg da godt