Avatar billede mocca Nybegynder
26. juni 2003 - 18:59 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

mobil med fastnetnummer

Er der mulighed for at få sit fastnet telefonnummer
til en mobiltlf.? såvidt jeg ved er det ikke muligt endnu,
men bliver det muligt i nær fremtid. Jeg ved godt der findes *duet" og andre ordninger.......
Avatar billede gonza.dk Nybegynder
26. juni 2003 - 19:04 #1
Jeg vil tro at det bliver muligt i nær fremtid, Orange tilbyder det allerede til deres erhvervs kunder. Finder lige et link.
Avatar billede gonza.dk Nybegynder
26. juni 2003 - 19:06 #2
Avatar billede gonza.dk Nybegynder
26. juni 2003 - 19:10 #3
Det ser ikke ud til at orange tilbyder det til sine privat kunder,
http://orange.dk/mono

Men ellers, prøv at ringe til dem hør ad.
Jeg ved ikke om andre selskaber tilbyder det, men tror det ikke.

Mvh.
Gonza
Avatar billede mocca Nybegynder
26. juni 2003 - 19:13 #4
Det vil sige at det så er teknisk muligt - så tak for hjælpen......
Avatar billede gonza.dk Nybegynder
26. juni 2003 - 19:18 #5
Ja, det er teknisk muligt, men det er ikke sikkert at er tilladt for teleselskaberne at tilbyde private kunder det ;o) Jeg ved det ikke, men er bare underligt at Orange ikke tilbyder sine private kunder det, det ville da virkelig sætte skub i deres mono abbonement...

takker for points :-D
Avatar billede stueplanten Nybegynder
30. juni 2003 - 07:28 #6
Det er IKKE muligt endnu.
Avatar billede stueplanten Nybegynder
10. juli 2003 - 13:43 #7
eller jo, men kun til erhvervskunder
Avatar billede mocca Nybegynder
10. juli 2003 - 17:09 #8
Orange overtager faktisk bare ens fastnummer og videre stiller til det,
så rent teknisk er nummeret ikke mobilens nummer.
Men det er jo egentlig også lige meget, bare det "fung´er" og er billigere
end fastnettelefonen og det er det såvidt jeg kan regne ud.....