Avatar billede francker Nybegynder
26. juni 2003 - 17:32 Der er 12 kommentarer

Brændning af audiocd i Nero 5.5.10.35

Der opstår problemer under brændning af en audio cd i Nero. Når jeg udfører en test burn er der intet galt, men når selve brændningen starter kommer der en fejl allerede inden for de første 3-4%.
Problemet opstår uanset hvilket spor der ligger først.
Jeg har kunne brænde cder på computeren tidligere med en anden neroversion, men kan ikke finde problemet nu.

Computeren har xp inde. Hva kan man ændre/installere for at få det til at virke?
Avatar billede geforce3 Praktikant
26. juni 2003 - 17:37 #1
Du kunne jo prøve at geninstallere..
Hvor mange speed brænder du med? Prøv at sætte den til 4x og se om det virker
Avatar billede francker Nybegynder
26. juni 2003 - 17:40 #2
har geninstalleret. Jeg har prøvet med 8x og 4x. Intet virker.
Der er lignende problemer i Realone brænderprogrammet og i Windows Media Player.
Avatar billede geforce3 Praktikant
26. juni 2003 - 17:47 #3
Det ved jeg ikke så..
Avatar billede Slettet bruger
26. juni 2003 - 18:10 #4
Laver du en audio CD med mp3/wav filer, eller er det når du prøver at kopiere en CD ?
Avatar billede francker Nybegynder
26. juni 2003 - 18:12 #5
det er med mp3 filer alene
Avatar billede Slettet bruger
26. juni 2003 - 18:17 #6
så er jeg blank :o(
Avatar billede chalde Seniormester
26. juni 2003 - 18:22 #7
prøv at konvertere mp3 filerne til wav før du brænder.
Avatar billede francker Nybegynder
26. juni 2003 - 19:17 #8
det virker heller ikke
Avatar billede lassebm Nybegynder
26. juni 2003 - 21:39 #9
Hvad fejl kommer den med / laver den ?
Avatar billede francker Nybegynder
26. juni 2003 - 23:45 #10
Den kommer med følgende fejl:
#33 MMC -1135 File Writer.cpp, Line 333
    Write error

Hvorefter cden skubbes ud.
Avatar billede lassebm Nybegynder
27. juni 2003 - 17:31 #11
Prøv at uninstalle SMBUS driveren i enhedshåndtering i windows. Og prøv så at se om det hjælper...
Avatar billede francker Nybegynder
29. juni 2003 - 14:41 #12
a' hva' for en driver? hvad ligger den under derinde?

jeg prøvede igen med windows media player (uden at slette noget), der virkede den. Den virker stadig ikke i nero, når det er audiocd'er men datacd'er vil den godt lave.