Avatar billede d.kryger Praktikant
26. juni 2003 - 09:51 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Panda AntiVirus

Kan nogen forklare mig hvad forskellen på Panda Antivirus Titanium og Panda Antivirus Platinum er (andet en prisen)?

Kan man godt installerer begge på to computere?
Avatar billede snowball Novice
26. juni 2003 - 10:01 #1
Titanium bruges i firmaer hvor man centralt ønsker at styre antivirus softwaren på klienterne.

Platinum er til den normale bruger i hjemmet.

Snowball
Avatar billede trueman Nybegynder
26. juni 2003 - 10:05 #2
OBS ! Installer ALDRIG flere Antivirus Programmer på en PC, heller ikke hvis de kommer fra samme leverandør. TrueMan
Avatar billede d.kryger Praktikant
26. juni 2003 - 10:35 #3
Nu var det heller ikke på én computer jeg ville installerer det...
Kan man godt installerer det samme software på to computere?
Avatar billede snowball Novice
26. juni 2003 - 10:49 #4
Ja, det burde du godt kunne, men om det så rent licens mæssigt er lovligt, er en hel anden sag.

Snowball
Avatar billede chalde Seniormester
26. juni 2003 - 10:49 #5
Du skal have en licens til hver computer.