Avatar billede metal_hansen Nybegynder
26. juni 2003 - 09:17 Der er 11 kommentarer og
3 løsninger

RuneHansen.dk - lidt feedback - og evt. forslag !

Ja, så har jeg siddet og fiflet med www.runehansen.dk igen - og nu vil jeg så bare lige høre lidt feedback om det.
Og jeg kunne også godt tænke mig at høre nogle ideer til noget nyt jeg evt kunne sætte på siden.

Men lad mig høre, hvad synes I om siden?!
bare fyr løs ;-)

www.runehansen.dk
Avatar billede clausn Nybegynder
26. juni 2003 - 09:29 #1
Nu har jeg ikke set hvor meget den fylder og er også ligeglad når jeg sidder på en god adsl forbindelse, men at siden fylder 200 kb? Det lyder voldsomt meget!

Jeg ville fjerne "Din IP ...." - jeg ved jo godt hvad min ip er, og hvis man har en dial-up forbindels, kan man jo helle ikke bruge den til noget seriøst
:-)

Men du har nogle kønne veninder :o)

/ Claus
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
26. juni 2003 - 09:33 #2
ja de 200kb er nu også bare et skud i tågen...
og ang. ipdimsen, så er den der nu også bare for sjov, så deeeet..

Ja, de er søøøøø* *G*
Avatar billede michael2690 Nybegynder
26. juni 2003 - 10:03 #3
jeg syntes den er fed.
Avatar billede angam Nybegynder
26. juni 2003 - 10:06 #4
Dine ikoner er hugget fra www.geekculture.dk - jeg går ud fra at du har fået lov at bruge dem, ikke?
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
26. juni 2003 - 10:17 #5
angam > http://www.geekculture.dk/bedler/system/nyheder_.gif ja den har jeg hugget - de kan bare komme efter mig, kan de ;)
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
26. juni 2003 - 10:18 #6
michael2690 > taktak - men du må gerne uddybe hvad det er du godt kan lide ved den, så jeg kan lægge vægt på de ting i fremtiden også :)
Avatar billede rangerbs Nybegynder
26. juni 2003 - 12:16 #7
Jeg synes den er fed, men når du linker til HostedScripts skal du lige lave linket "blank" så den ikke åbner inde i din iframe :D

mvh Ranger
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
26. juni 2003 - 18:51 #8
rangerbs > ja jeg ved godt at det er derfor den kommer med en javascript fejl... Men jeg tror nu jeg beholder den som den er :)
Avatar billede bryrup Nybegynder
26. juni 2003 - 22:08 #9
Du skal ikke tag efter hvad du mener men hvad dine brugere mener......... det er ikke kønt med en java fejl helt ærlig.....
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
27. juni 2003 - 01:08 #10
bryrup - nej det er ikke kønt med en javafejl - men hellere det end at skulle åbne et nyt vindue - helt ærligt!
Avatar billede clausn Nybegynder
27. juni 2003 - 09:35 #11
Nej - så må det kunne laves på en anden side.

Du kører jo heller ikke rundt i en bil med smadret vindue fordi du syntes at det er federe end at have vinduet rullet ned vel :-)
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
27. juni 2003 - 09:42 #12
riwen > det er ikke mig selv der hoster det, det er hostedscripts.dk, så indtil de laver fejlen kan jeg ikke rigtig gøre noget!
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
27. juni 2003 - 14:05 #13
hmm - det var ikke det helst store feedback - jeg kan se at siden har fået temmelig en del hits fra denne side.....
Nå, men tak til jer der kommenterede! Det ser ud til at den ikke er helt dårlig, after all ;)

hvis der er flere der vil ha point, så får I lige et par dage til at lægge et svar :)
Avatar billede jacobjorgensen Nybegynder
27. juni 2003 - 20:57 #14
Den er fed bare forsæt det gode arbejde