26. juni 2003 - 08:36 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Klient problem

Hey jeg er i gang med at sætte en 2000 server op og jeg logger ud og ind med klienter 20 30 i løbet af en dag for at teste en masse ting.
men lige pludslig kan de ikke logge på serveren mere fra den computer men hvis jeg så sætter mig over på en anden maskine kan jeg godt få dem på igen.
Eller hvis jeg logger den af og på domain kontrolleren virker det igen.

hvad skal jeg gøre for at der ikke sker den fejl mellem klienten og serveren.

ps. har hørt at det kan være "trusten" mellem dem derforsvinder.
Avatar billede fadrian Nybegynder
27. juni 2003 - 10:10 #1
hvilken fejl får du?
27. juni 2003 - 14:40 #2
kan ikke loade roming profile.
og så klikker man ok og så kommer.
kan ikke loade lokal profile
Avatar billede fadrian Nybegynder
27. juni 2003 - 15:26 #3
du burde jo nok have nogle fejl i eventvieweren, prøv at chekke der, der står en mere præcis fejlbesked
21. august 2003 - 10:06 #4
Lukker da jeg har fundet fejlen.
Fejlen: man må ikke lukke serveren da det er lavet til at en server næsten aldrig genstartes men tak for tiden :)