Avatar billede jara Nybegynder
06. december 2000 - 10:27 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Services under NT

Hvad er kravet til en service der skal køre på en NT server, hvis f.eks. en almindelig applikation skal ændres til at være en service???
Avatar billede hojben Novice
06. december 2000 - 10:29 #1
Ingen. Du kan få et andet program til at installere et program som en service. mener jeg fandt det hos tucows? Firedaemon mener jeg der hed..
Avatar billede maagen Nybegynder
06. december 2000 - 10:31 #2
Så vidt jeg er orienteret kan alle applikationer oprettes som services - men jeg er ikke 100% sikker. Det er dog begrænset hvad man får ud af det hvis ikke applikationen er beregnet til at køre i baggrunden men derimod kræver brugerinput...

Men lytter lige med hvad andre siger...
Avatar billede jara Nybegynder
06. december 2000 - 10:56 #3
Tak hojben!

Firedeamon kan findes på http://www.firedaemon.com
Avatar billede jbarnow Nybegynder
07. december 2000 - 08:32 #4
Lidt omtanke bør man dog give med hvilke bruger rettigheder service\'en skal køre. Er \"system\" OK eller kræver applikationen speciel adgang/rettigheder. Installeringen af en given service tillader pre-valg af bruger profil.