Avatar billede bamz Nybegynder
25. juni 2003 - 23:06 Der er 1 kommentar

hvordan sætter jeg et yabb forum op?

jeg kan ikke finde ud af hvordan jeg skal sætte det op, for at det kan kører er der en der kan give mig en forklaring?
Avatar billede ozzi Nybegynder
28. juli 2003 - 19:45 #1
Jeps. Læs den fantastisk veldokumenterede instruktion der følger med YaBB. Den siger det hele.

Hvis du er ny til Perl/CGI kan det godt være lidt svært at forstå. Da vil jeg anbefale dig at downloade nogle lettere scripts som du kan få erfaring med.

Jeg har kørt YaBB siden den første version og er glad for det. Bruger det f.eks. her (http://anzwers.dk/cgi/yabb/YaBB.pl).

Jeg vil gerne installere scriptet for dig, men det koster :-)