Avatar billede the_legend Nybegynder
25. juni 2003 - 22:37 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

snuppet mit design og lavet lidt om

Hej der er nogen som har snuppet mit design og lavet om på det.. Hvad kan jeg gøre?

deres side:

http://www.esc-cs.tk/

min side:

http://www.codeadmin.frac.dk/csclan/
Avatar billede geforce3 Praktikant
25. juni 2003 - 22:39 #1
Er der lavet om på det? synes de ligner hinanden ret meget, andet en den grønne streg ved logoet
Avatar billede the_legend Nybegynder
25. juni 2003 - 22:41 #2
menu er væk på min og designed by casper ..... havde den til vurdering for lidt tid siden og efter deet må den være blevet snuppet.. har ellers kun haft på min server som ikker er online!
Avatar billede riversen Nybegynder
25. juni 2003 - 22:42 #3
du kan jo starte med at tage kontakt til dem og høre hvad de har at sige til sagen. Men ellers vil jeg helt klart anbefale dig at spørge i nyhedsgruppen dk.videnskab.jura. De kan helt sikkert vejlede dig
Avatar billede the_legend Nybegynder
25. juni 2003 - 22:43 #4
ehm hvad er deres adr?
Avatar billede drakwing Nybegynder
25. juni 2003 - 22:44 #5
på den anden side har de jo allerede fucked dit design up med deres grimme logo
Avatar billede miss-g Seniormester
25. juni 2003 - 22:45 #6
Avatar billede the_legend Nybegynder
25. juni 2003 - 22:46 #7
har prøvet at kontakte dem i nogle dage men de er ikke online så har opgivet!
Avatar billede miss-g Seniormester
25. juni 2003 - 22:46 #8
Nogle ishøj drenge....
Avatar billede miss-g Seniormester
25. juni 2003 - 22:47 #9
Der står ihvertfald nogle e-mail adresser. Så må man vel true med advokat?
Avatar billede miss-g Seniormester
25. juni 2003 - 22:47 #10
Under kontakt:

WiRuZmAn aka Mehmet

MSN eller E-mail: wiruzman@hotmail.com

DeliKanli aka Suat

MSN eller E-mail: ishoj_mafia@hotmail.com
Avatar billede the_legend Nybegynder
25. juni 2003 - 22:47 #11
det vil jeg prøve at gøre!
Avatar billede riversen Nybegynder
25. juni 2003 - 22:48 #12
efter min mening bør du ikke true med noget før du fx har forhørt dig i dk.videnskab.jura for at have noget helt konkret
Avatar billede miss-g Seniormester
25. juni 2003 - 22:48 #13
Hvordan fandt du ud af det?
Avatar billede the_legend Nybegynder
25. juni 2003 - 22:48 #14
har haft dem på min msn i nogle dage!
Avatar billede miss-g Seniormester
25. juni 2003 - 22:49 #15
Ja, man kan råføre sig med en advokat eller sende en henvendelse til dem, med henvisning til en eller anden paragraf - det må vel findes på nettet....
Avatar billede miss-g Seniormester
25. juni 2003 - 22:52 #16
Avatar billede drakwing Nybegynder
25. juni 2003 - 22:52 #17
meeeen hey - det er en counterstrik clan side........
tag det som et kompliment, dit design er ok
advokat og paragraffer er en smule skudt over målet synes du ikke ?
Hvis alt anden fejler.... så smader dem i CS hæhæ