Avatar billede Slettet bruger
25. juni 2003 - 22:23 Der er 6 kommentarer og
3 løsninger

Hjemmeside med værktøjer og eget domæne??

Hvem udbyder en totalløsning på hjemmesider?
Dvs. eget domæne men med alle opbygnings-værktøjer.
Fx kan jeg egentlig godt lide Sol's "subnet" mulighed, men jeg vil ha' mit eget domæne. Jeg gider ikke til at lære alt mulig programering. Det skal værer lige til at gå til og ikke alt for dyrt.
Avatar billede Slettet bruger
25. juni 2003 - 22:30 #1
Jeg er tilbage igen imorgen eftermiddag.
Avatar billede drakwing Nybegynder
25. juni 2003 - 22:31 #2
du kan vel altid købe et domæne og så få dns til at pege på hvor du nu vælger at være hosted, så hvis sol har en løsning du synes om kan du vel bare bruge den ?
Avatar billede geforce3 Praktikant
25. juni 2003 - 22:35 #3
Skal det være et rigtig domæne? Ellers er der jo www.webbyen.dk der får du ditdomæne.webbyen.dk .
Den er meget bruger venlig.
Hvis du vil have dit domæne.dk så får du det ikke gratis. Og har heller ikke set nogen der tilbyder redigering af dem
Avatar billede Slettet bruger
25. juni 2003 - 22:36 #4
Jeg vil gerne ha' noget mere plads end det Sol tilbyder. Også er hagen ved subnet at det er meget langsomt at arbejde med. Men det er nemt.
Avatar billede Slettet bruger
25. juni 2003 - 22:38 #5
Jeg vil godt betale for domæne og hotel.
Avatar billede spontek Nybegynder
26. juni 2003 - 14:23 #6
Præsist hvad er det du skal bruge?

FTP, email, PHP, asp, mySQL, 40 subdomæner, hvor meget plads i MB, FrontPage undstøttelse, Access eller hvad?
Avatar billede xpress Nybegynder
27. juni 2003 - 00:09 #7
ja prøv webbyen.dk
Avatar billede Slettet bruger
27. juni 2003 - 06:20 #8
Spontek>> Jeg ved det ikke da jeg ikke kender nok til det. Jeg vil købe en total-løsning som virker ligesom alle "skabelon" hjemmesiderne. Som webbyen,subnet,sitecenter osv. bare med eget domæne og mere plads.
Faktisk mener jeg engang at ha' set en reklame for en sådan mulighed. Med ubegrænset Mb og alle værktøjer til rådighed.
Avatar billede Slettet bruger
02. juli 2003 - 21:55 #9
jeg har kigget på webbyen. Men deres totalløsning incl. domæne er alt for dyr og jeg bryder mig ikke om deres opbygningsværktøj. Jeg har valgt at oprette mig ved TDC med 10Mb. og derefter følge >>darkwing<<'s forslag.
Point og luk.