Avatar billede marcussen1 Nybegynder
25. juni 2003 - 21:59 Der er 4 kommentarer

Adgangskode til dokumenter.

Hvorledes kan jeg sætte adgangskode på adgang til f.eks dokumenter- billeder-musik osv på WIN XP Home EditionTak for hjælpen
Niels
Avatar billede cautoo Nybegynder
25. juni 2003 - 22:03 #1
hmm... der findes adskildelige kypteringsprogrammer som kan kryptere filer

En anden løsning er at lave en mappe i XP "Privat" så er det kun den bruger som er logget på der kan komme ind i de mapper
Avatar billede cautoo Nybegynder
25. juni 2003 - 22:05 #2
krypteringsprogrammer: http://download.com.com/3150-2092-0.html?tag=dir
Folder Lock 4.252 ser ud til også at kunne det du spørg om
Avatar billede drakwing Nybegynder
25. juni 2003 - 22:06 #3
det kan du ikke direkte, men du kan encrypte dem så det kun er din bruger der kan læse dem - dette gøres ved at højre klikke på folderen filerne der skal beskyttes ligger i og vælge egenskaber(attributes) og avancered(advanced) og her afkrydser du encrypt
Avatar billede drakwing Nybegynder
25. juni 2003 - 22:07 #4
hvist også det Cautoo mener med at lave folderen "privat"