Avatar billede melise Nybegynder
25. juni 2003 - 21:16 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Angående sang med i et powerpointshow

Hejsa jeg vil gerne vide hvordan man får powerpointshowet sendt med sangen så den kan spilles når showet starter.
25. juni 2003 - 21:31 #1
Prøv evt at gemme filen med filtypen *.PPS (Powerpoint-diasshow), det kan være være det løser dit problem.

Er det fortsættelse af tidligere spørgsmål om emnet?

Ellers må du lige komme med lidt flere informationer:
Hvilken lydfil er der tale om?
Hvordan er den indsat?
Hvordan skal filen sendes?
Avatar billede clawhammer Nybegynder
25. juni 2003 - 21:37 #2
hej...

Power Point gemmer ikke mp3 og avi/mpe filer i selve dokumentet.. den åbner det fra harddisken, altså der hvor filen oprindeligt ligger. hvil filen bliver slettet eller flyttet, kan PP ikke finde den, og dermed kan den ikke åbne den.

MVH
Jakob
Avatar billede clawhammer Nybegynder
25. juni 2003 - 21:38 #3
2 rettelser

avi/mpe = avi/mpg
hvil = hvis
Avatar billede melise Nybegynder
25. juni 2003 - 21:39 #4
Hejsa jamen når jeg sender powerpointshowet er sangen ikke med skal man først pakke filen og dernæst pakke den ud
Avatar billede melise Nybegynder
25. juni 2003 - 21:40 #5
Jeg sendte heller ikke en mp3 den hed wav fil