Avatar billede perper Nybegynder
25. juni 2003 - 20:43 Der er 24 kommentarer og
1 løsning

Logo gif

Hejsa,

Findes der nogle der hersker så fantastisk over photoshop eller andet, at de kan finde det muligt at hjælpe mig med et enkelte billede eller flash, da jeg kun har lettere kendskab til disse programmer, hvilket i høj grad præger resultat. Størrelsen på billedet er

width: 382
Height: 275

Og der er ingen specifikke krav til udformningen. Dog skal det bruges i sammenhæng med tilberedning af mad, indkøb, severing, afrydning osv. Et form for catering billede :) hvis pointene er for lidt så sig til :)

Takker på forhånd
Avatar billede perper Nybegynder
25. juni 2003 - 21:10 #1
skal ikke nødvendigvis være et logo :) bare et billede eller flash.
Avatar billede themighty Nybegynder
25. juni 2003 - 21:23 #2
Hmm.....det kan jeg da godt kigge lidt på.
Men altså kan du ik præcisere lidt over hvad forretning eller hvad der er tale om. Altså den sammenhæng du skal bruge det i af branche?
Avatar billede perper Nybegynder
25. juni 2003 - 21:26 #3
Hejsa,

takker mange gange. Der er tale om en form for catering/dinner transportable, blot også med de andre facetter som severing, borddækning og afrydning m.v..
Avatar billede themighty Nybegynder
25. juni 2003 - 21:26 #4
Men kontakt mig på icq #228426866 eller på mail: pm_terp@hotmail.com

Skal der indgå et navn i logoet/billedet?
Avatar billede themighty Nybegynder
25. juni 2003 - 21:30 #5
Ok. Altså alle de ting der tilbydes skal på en eller anden måde frem i logoet/billedet.

Vil gå igang her i aften med at kigge på det og kontakter dig i morgen med mit forslag. Der er jo sikkert også andre der vil komme med forslag til dig.
Avatar billede perper Nybegynder
25. juni 2003 - 21:35 #6
Hej Igen,

Der skal ikke indgå noget navn eller andet, og alle områder behøver ikke nødvendigvis at være repræsenteret :)
Avatar billede mosegris.dk Nybegynder
26. juni 2003 - 12:00 #7
Kigger også på det! :)
Avatar billede perper Nybegynder
26. juni 2003 - 14:03 #8
takker :)
Avatar billede themighty Nybegynder
26. juni 2003 - 15:49 #9
Da jeg havde glemt en aftale med en kammerat får du først mit forslag i morgen. Har nemlig ik tid til at færdig gøre det i dag.
Avatar billede perper Nybegynder
27. juni 2003 - 19:56 #10
Det er helt ok :) takker for tiden
Avatar billede atf_nova Nybegynder
29. juni 2003 - 11:19 #11
og du er indforstået med at billeder der bruges så vil være diverse fra nettet...nu tænker jeg på copyrights etc.. ? Vil lige være sikker før jeg gør et forsøg..

/nova
Avatar billede perper Nybegynder
29. juni 2003 - 15:20 #12
atf>> Det er jeg helt indforstået med :)
Avatar billede mosegris.dk Nybegynder
29. juni 2003 - 17:10 #13
Jeg hopper fra.. Desværre..
Avatar billede perper Nybegynder
29. juni 2003 - 18:14 #14
mosegris>> ok :) takker for tiden
Avatar billede perper Nybegynder
29. juni 2003 - 19:23 #15
er alle sprunget fra?? i så fald skal jeg jo lukke spørgsmålet :)
Avatar billede themighty Nybegynder
30. juni 2003 - 10:31 #16
Nej nej helt rolig. Har bare ikke være for meget hjemme her de seneste dage pga. en jubilæumsfest m.m. Så derfor har jeg ikke haft tid til færdiggørelsen af mit forslag til logo.
Avatar billede themighty Nybegynder
30. juni 2003 - 16:35 #17
Skal logoet kunne anvendes til både internet og tryk?
Avatar billede themighty Nybegynder
30. juni 2003 - 16:36 #18
Hvad angår de mål logoet skal have er det som milimeter eller hvad?
Avatar billede perper Nybegynder
30. juni 2003 - 17:45 #19
Hejsa,

Sorry var ikke ment som en forhastnig af noget :))))

Målene er pixels, og det skal ikke anvendes til tryk :)
Avatar billede themighty Nybegynder
30. juni 2003 - 22:14 #20
Okey så skal jeg lige have lavet lidt om på mit forslag til logo.
Det er helt klart i morgen først så.
Avatar billede perper Nybegynder
30. juni 2003 - 23:06 #21
den er bare i vinkel.. Takker mange gange :)
Avatar billede themighty Nybegynder
01. juli 2003 - 19:52 #22
Det kommer nok til at tage lidt længere tid end jeg havde forventet. Eller det gør det.
Arbejder normalt ikke med mål i pixels men milimeter og cm så jeg skal lige have lavet noget om.
Måske bliver jeg færdig i aften men det er ikke sikkert.
Lover dig dog 100% at mit forslag eller mine forslag er klar til i morgen da jeg har lavet et par stykker.
Det er på baggrund af at jeg selv synes det er rarest at have noget at vælge imellem.
Avatar billede perper Nybegynder
01. juli 2003 - 21:20 #23
Det er bare iorden.. mange takker :)
Avatar billede perper Nybegynder
04. juli 2003 - 15:40 #24
hej igen, er det lykkedes :) ?
Avatar billede perper Nybegynder
10. juli 2003 - 17:09 #25
lukker det nu uden svar, hvis nogen alligevel vil prøve åbner jeg igen :)