Avatar billede tctommy Nybegynder
06. december 2000 - 05:45 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Windows shortcut

På nogle keyboard sidder der en tast med et windows-Logo på. Hvordan kan jeg slå den skide tast fra så den aldrig nogen sinde virker mere. Jeg leger stadig med DOS-spil. Og den driver mig til vanvid.Hjælp mig lige, jeg går snart agurk.
Avatar billede jimsim Nybegynder
06. december 2000 - 09:11 #1
Ja kender det godt :(( det er pisse belastende, at spillet lige hopper tilbage på skrivebordet midt i en infight eller sådan noget :((
Jeg løste det ved at fjerne knappen helt fra keyboard\'et, men en lille skruetrækker, også hvis du en dag mangler den kan man nemt sætte den på igen.
Avatar billede tctommy Nybegynder
06. december 2000 - 10:00 #2
Jeg foretrækker nu godt nok en nemmere løsning end at skulle splitte mit keyboard i stumper og stykker. Der må og skal være en konfiguration der kan slå den tast fra.
Avatar billede Slettet bruger
06. december 2000 - 22:27 #3
Så vidt jeg ved, kan du ikke slå den knap fra, jeg er tilhænger af jimsim\'s svar, intet andet at gøre. Point til ham, eller mig ;-)
Avatar billede bjoeg Nybegynder
07. december 2000 - 13:18 #4
Du skal bruge et program, der slår de forsk. Win9x taster fra.

Prøv evt. http://download.cnet.com/downloads/0-10106-100-913789.html?tag=st.dl.10001-103-1.lst-7-1.913789

Avatar billede tctommy Nybegynder
07. december 2000 - 13:30 #5
Tak til dig Bjoeg. Dine point er hjemme. Jimsim og Aarhusby, tak fordi i forsøgte. jeg kan varmt anbefale dette program.