Avatar billede mrrghamselv Nybegynder
25. juni 2003 - 12:39 Der er 3 kommentarer

Forlænger kabel til skærm driller.

Jeg har lige købt en
"1,8 VGA HI Res kabel(100% approved and tested)". Så jeg kan få mit tower ned på gulvet og stå. Det virkede fint indtil jeg starter spillet Age Of Mythology når det spil køre går skærmen i sort og der står 5 grønne lamper og blinker på skærmen. Trykker jeg alt + tab kommer jeg tilbage til alm windows Det er kun når jeg skal køre det spil. Nu har jeg pillet kablet af igen og det køre uden problemer.
Avatar billede jpvj Nybegynder
25. juni 2003 - 12:44 #1
Hmmm.... det kan have noget at gøre med at signalet bliver dæmpet i dit forlængerkabel. Prøv et kabel i bedre kvalitet...
Avatar billede mrrghamselv Nybegynder
25. juni 2003 - 13:14 #2
Ja det lyder meget logisk, det er også det jeg er kommet frem til men det undre mig bare at der kun er når jeg starter et bestemt spil. Den opføre sig sådant. Jeg nægter at købe et nyt kabel før at andre muligheder er udtømt så der for giver jeg heller ikke points for svar der lyder køb nyt kabel, grafikkort, skærm, comp...... :) jeg er intresseret i om der er andre der har haft samme problem hvor det er afhjulpet ved ikke nødvendigvis at købe nyt.
Eller hvis der er en der ummidelbart kan sige det er fordi den ledning i kablet der står for overførslen af bestemt grafik eller ligendende er i stykker så du skal bare ha' den byttet. Eller what ever andet som kan hjælpe...
Avatar billede jpvj Nybegynder
25. juni 2003 - 15:22 #3
Eneste forklaring jeg kan komme på, er at spillet bruger en høj opløsning/refreshrate. Signalkvaliteten bliver så dårlig, at skærmen ikke kan
synce på det, og går i powersave...

For en anden gangs skyld: Vent med at afvise et svar, til du har fundet den endelige løsning.

JP