Avatar billede novanil Nybegynder
25. juni 2003 - 00:10 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

php require i css-fil?

Jeg har lavet passwordbeskyttelse på min hjemmeside, som desværre har fået den konsekvens at min ellers så fine opsætning er røget sig en tur. Min øjeblikkelige ide var så, at jeg selvfølgelig skulle skrive <?php require... i min css fil ligesom i alle de andre filer der skal kunne ses når man er logget ind...men men...det virker ikke. Hvordan løser jeg dette irriterende problem?
Avatar billede rosvall Nybegynder
25. juni 2003 - 00:12 #1
kald den noget.css.php :)
Avatar billede roenving Novice
25. juni 2003 - 00:13 #2
Kan du ikke lade css-filen være offentlig i en eller anden forstand ...

Kender ikke til php, så der er jeg lost med require
Avatar billede novanil Nybegynder
08. april 2004 - 16:00 #3
lukker og slukker