Avatar billede mulp Nybegynder
24. juni 2003 - 22:21 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Windows XP Home vs. Windows XP Professional

Jeg er ved at købe en bærbar computer, og står nu overfor det valg at skulle vælge mellem win xp home eller xp pro.
Home følger med som standard, hvorimod jeg skal give yderligere 738kr. for at få Pro med i stedet - jeg er i tvivl om jeg bør vælge dette?!
Hvad er de store forskelle på Home og Pro, og kan det betale sig at give ekstra for at få Pro med?
Computeren skal bruges hjemme (hovedsageligt i netværk med 1-2 andre computere tilsluttet switch -> adsl (router cybercity)) og til mit studie (på skolen og til gruppearbejde mm). Der skal stort set aldrig spilles computerspil på den. Ser frem til at høre nogle meninger! :)
Avatar billede lrd Nybegynder
24. juni 2003 - 22:22 #1
Avatar billede resten Nybegynder
24. juni 2003 - 22:23 #2
Avatar billede johnstigers Seniormester
24. juni 2003 - 22:32 #3
Home har en del problemer med netværk - på den baggrund vile jeg vælge Pro.
Avatar billede mulp Nybegynder
24. juni 2003 - 22:36 #4
Er funktionaliteten og stabiliteten i de to systemer ellers nogenlunde den samme?
Avatar billede mulp Nybegynder
24. juni 2003 - 22:49 #5
hov... Ville også have givet dig point, resten... vil du have dem i en anden tråd?
Avatar billede mulp Nybegynder
24. juni 2003 - 22:49 #6
eller kan du måske bare poste et svar her igen?
Avatar billede resten Nybegynder
24. juni 2003 - 22:52 #7
Nej man kan ikke poste flere svar så opret du bare en ny tråd :o)
Avatar billede fromsej Praktikant
24. juni 2003 - 23:03 #8
Avatar billede lrd Nybegynder
25. juni 2003 - 08:09 #9
Dine point tilbage Mulp :-)

http://www.eksperten.dk/spm/368958