Avatar billede vest7 Nybegynder
24. juni 2003 - 16:27 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Lan forbinelse ET TWISTET internetkabel

Er der nogle der Ved om man skal bruge et program for at kunne se hiandens computere.. Jeg købte sådan et TWISTET internetkabel. På begge computere ligger xp og den kan se at der er lan forbinelse Men Ville være lidt nemmere hvis der var et program hvor man kunne se den anden computer og så bare vælge de mapper man nu skal have..

Og det der er så speciel ved det kabel er at det går direkte ind i den anden pc.. ved ikke om det er skidt eller godt..

Hilsen mig.. P.s undskyld point men har ikke nogle..:(
Avatar billede lrd Nybegynder
24. juni 2003 - 16:28 #1
sorry men hvordan kan du være på minus :-)

http://www.eksperten.dk/bruger.phtml?navn=vest7&option=24
Avatar billede bartfreak Nybegynder
24. juni 2003 - 16:55 #2
radmin..el vnc
er gratis..og nemme at bruge
http://www.radmin.com/support/faq.html
Avatar billede serverservice Praktikant
24. juni 2003 - 17:08 #3
Når du har monteret med det rigtige hardware Kan du lave en workgroup mellem 2 pcér. Du opretter setup under Netværk-Lanforb.
1.De skal have sammme workgroup navn.
2. de skal have fælles subnet maske 255.255.255.0
3. File & print sharing skal være enabled.
4. Hvis den ene har ip 192.168.0.1 har den anden f.x. ip 192.168.0.2. Nu kan i dele=share de filer som begge skal kunne se.
Hjalp det?
Avatar billede bartfreak Nybegynder
24. juni 2003 - 17:13 #4
altså vest7....danny...mener at du skal jo dele nogle filer så den anden pc har noget at "se", når du feks. åbner stifinder.
højre klik på et drev el. mappe, og tryk på deling og sikkerhed..følg guiden..O)
Hvis ikke ...ja, så kan de 2 pcér godt finde hinnanden, men der er jo ikke noget at "se"
Avatar billede vest7 Nybegynder
24. juni 2003 - 20:09 #5
Hmm jeg har brugt radmin før det er skide nemt men der kan man da ikke flytte ting vel.. Og har kigget meget på det dannyboyd snakker om men har aldrig fået det til at du ordenligt men skal nok lige kigge på det i har skrevet hvis i ikke har et andet nemt program.:)
Avatar billede bartfreak Nybegynder
24. juni 2003 - 20:35 #6
Radmin HAR filoverførelse..
Og man ser den andens pc skrivebord...man kan sætte fps...så det går hurtigt..:O)
Avatar billede serverservice Praktikant
24. juni 2003 - 21:37 #7
->vest7 : Det er jo op til dig hvilken løsning du vælger. Begge er lige nemme/svære at sætte op. Du kan jo evt. prøve begge...
Avatar billede vest7 Nybegynder
25. juni 2003 - 10:54 #8
Jeg har radmin Og ved godt man kan se alt Men Men Skal man så bare holde på en fil og smiden den på sit skrivebord??
Avatar billede bartfreak Nybegynder
25. juni 2003 - 13:44 #9
nej ..du skal åbne "filoverførsel", og der kommer en stifinder agtig prompt op, som er delt op i 2.
Avatar billede vest7 Nybegynder
25. juni 2003 - 14:10 #10
Hmm okay det må jeg så lige kigge på.. Skriver igen når jeg har prøvet..
Avatar billede vest7 Nybegynder
25. juni 2003 - 14:39 #11
Jeg har fået det til at du med radmin FUCK det er skide godt.. Hihi jeg har brugt det før til at hjælpe andre
Avatar billede bartfreak Nybegynder
25. juni 2003 - 18:34 #12
smider lige et svar..:O)
Sejt og nemt program..har du prøvet at stille på FPS..?
Avatar billede vest7 Nybegynder
25. juni 2003 - 23:18 #13
Nej Hvad er det da..  Jeg har kun den der tral version men Ville gerne have hele versionen.