Avatar billede bad24 Nybegynder
24. juni 2003 - 15:47 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

cd/mp3 afspiller fra aldi et godt køb?

Er det et godt køb, hvis jeg købte den cd/mp3 afspiller de har i aldi. Je står nemlig og mangler en god discman.

Nogen der har købt den, eller kender noget til den?

Med Venlig Hilsen
Lars
Avatar billede bad24 Nybegynder
24. juni 2003 - 15:47 #1
Avatar billede exodusdk Nybegynder
24. juni 2003 - 15:53 #2
Jeg købte den ved en tidligere lejlighed, og må sige at til prisen er jeg overrasket over kvaliteten. Dog er BassBoost og andre equalizer indstillinger, for mig, nyttesløse... Meget god antichok ved mp3 afspilning. Har den normalt liggende i en skuldertaske, som godt kan rasle noget rundt, men der har ikke været store problemer med lyden der stopper/hakker... Kan næsten også have en hel mp3-sang i sin memory...
Avatar billede bad24 Nybegynder
24. juni 2003 - 15:55 #3
hvor hurtig er seek på mp3 cd'ere
Jeg mener, hvor hurtigt tager det for den, for at starte en sang fra en mp3 cd. Har set andre modeller der tager op til 8sek.
Hvordan er lydkvaliteten?
Avatar billede exodusdk Nybegynder
24. juni 2003 - 15:59 #4
Nu har jeg som regel organiseret mine mp3'ere i undermapper på skiven, så jeg kender ikke den reelle søgetid når alle filer ligger i roden, men hos mig tager det vel 15 sekunder, fra du har tændt den, til første mp3 begynder at spille... Dernæst hvis du skal vælge går der vel 4-5 sekunder...

Lydkvaliteten er, til prisen, ok. Jeg har godt nok ikke prøvet de medfølgende høre-bøffer, men så længe man holder sig fra equalizer-indstillingerne, så er det ok...
Avatar billede bad24 Nybegynder
24. juni 2003 - 16:11 #5
15 sek. syntes det virker lidt lang tid
Avatar billede exodusdk Nybegynder
24. juni 2003 - 20:35 #6
Kan godt være det bare er fordi jeg har opdelt filerne i mapper. Man kan se, i displayet, at den tæller antallet af mapper op.
Avatar billede bad24 Nybegynder
24. juni 2003 - 21:54 #7
men ville du gå ud at købe den igen?
hvis du manglede en cd/mp3 afspiller
Avatar billede exodusdk Nybegynder
24. juni 2003 - 22:28 #8
Ja, jeg ville gøre det om igen. Jeg bruger min minimum 2 timer hver dag (pendler), og jeg har ikke fortrudt købet. Især ikke til den pris...
Avatar billede bad24 Nybegynder
24. juni 2003 - 22:30 #9
okay ;)
tror sku' at du har fået mig overtalt.
Avatar billede exodusdk Nybegynder
24. juni 2003 - 23:48 #10
Det' jeg da glad for... Håber da du bliver ligeså glad for din, som jeg er for min...

...og tak for points