Avatar billede oggy Nybegynder
24. juni 2003 - 15:39 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Opsætning af server på win xp?

hej!
Jeg har installeret HL & CS og podbot på min maskine?!
Hvordan ændrer jeg den tekst der står i starten når man er kommet ind på serveren?! Og hvordan fjerner jeg de fucking bots hvis der nu er for mange på!?
Jeg har søgt på google efter nogle løsninger, men har ikke findet et ordenligt svar :(
Nogen der ved noget? Og hvis I kender nogle gode siger lige gyldigt óm det er engelsk eller dansk?!

-oggy
Avatar billede cyrus Nybegynder
27. juni 2003 - 10:53 #1
Ehmm, dette hører vist ikke hjemme under styresystemer og xp......
Avatar billede oggy Nybegynder
27. juni 2003 - 10:54 #2
JA.. men kunne ikke lige finde et bedre sted ;) og det er jo på XP :P
Avatar billede cyrus Nybegynder
27. juni 2003 - 12:12 #3
Hvad med at spørge på et spilsite - eller et irc spilrelateret rum? De burde vide det
Avatar billede cyrus Nybegynder
27. juni 2003 - 12:14 #4
f.eks. på Quakenet - #boomtown
Avatar billede oggy Nybegynder
25. oktober 2003 - 20:30 #5
tager pionts tilbage:::