Avatar billede greensworld Nybegynder
24. juni 2003 - 10:56 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Keep alive, D-link 604

Er der nogen der kan fortælle mig om der er en "keep alive" function i en D-Link 604 router?

Jeg har upgrader firmware til 1,80 - og jeg mister OFTE muligheden for at connecte til min ftp server :(
Avatar billede robert-jensen Nybegynder
24. juni 2003 - 14:26 #1
hvis du med keep alive mener auto reconnect så har jeg den funktion under wan på min 604.
ved siden af auto reconnect er der en tids indstilling for hvor lang tid der skal gå inden den reconnecter igen.
Avatar billede greensworld Nybegynder
24. juni 2003 - 14:27 #2
Kanon tak - hvad kan du anbefale at sætte den på?
Avatar billede robert-jensen Nybegynder
24. juni 2003 - 23:25 #3
min står på 35000.
er blevet meget i tvivl om hvad den bør være på.
når du har auto reconnect på tror jeg det er lige meget.
hvis du ikke havde den på, ville du nok bare mærke en minimal delay første gang din maskine skulle have net forbindelse, men det er nok så lidt.

robert