Avatar billede checkmeout Nybegynder
24. juni 2003 - 10:49 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Opdaterer filer ustandseligt

De sidste måneder har min Photoshop og min ImageReady været temlig irriterende, i og med at de HVER gang jeg åbner dem, beder om lov til at opdatere nogle filer. Det har jeg givet lov til ca 100 gange og jeg har også nægtet ca 100 gange, men de bliver bare ved.....
Hvordan stopper jeg dem?
Avatar billede hoejrup Nybegynder
24. juni 2003 - 10:52 #1
Har du prøvet at fjerne Photoshop og ImageReady, og geninstallere dem?

/per
Avatar billede checkmeout Nybegynder
24. juni 2003 - 10:56 #2
Nej, men det er også lidt besværligt for mig, i og med at jeg sidder i København og min arbejdsgiver med teknikcenteret og alle licenserne og CD-erne sidder i Jylland...
Det kan ikke løses på en anden måde, vel?
Avatar billede spe Nybegynder
24. juni 2003 - 11:15 #3
Forsøg dig med at vælge preferences-->Adobe Online og sæt check for opdates til Never.
Avatar billede checkmeout Nybegynder
24. juni 2003 - 11:45 #4
Hurra, det tror jeg klarede det!!! TAK!
Avatar billede spe Nybegynder
24. juni 2003 - 11:50 #5
Selv tak :-)