Avatar billede kkndmj Nybegynder
05. december 2000 - 19:37 Der er 1 kommentar og
1 løsning

<HTML>
<HEAD>
  <META NAME=\"GENERATOR\" CONTENT=\"Adobe PageMill 3.0 Win\">
  <BASE TARGET=\"_top\">
  <TITLE>V E L K O M M E N T I L M I N S I D E </TITLE>
</HEAD>
<SCRIPT language=\"JavaScript\">

setTimeout (\"GWFrameRemover()\",3000);

function GWFrameRemover() {
  if (self.parent.frames.length != 0) {
    top.location.href = \"http://www.whitehat.dk/kkndmj\";
  }
</SCRIPT>
<BODY TEXT=\"#ffffff\" BGCOLOR=\"#000000\">

<BLOCKQUOTE>
              <P><FONT COLOR=\"#ff0000\" FACE=\"Comic Sans MS\">Hva s&aring;? Denne
              side blev lavet d. 21 november 2000 kl. 15.15</FONT></P>
            </BLOCKQUOTE>

<P><FONT FACE=\"Comic Sans MS\"><HR ALIGN=LEFT WIDTH=\"99%\"></FONT></P>

<P><A HREF=\"http://www.whitehat.dk/kkndmj/musik.html\">Musik</A>
- <A HREF=\"http://www.whitehat.dk/kkndmj/downloadz.html\">Downloads</A>
-<A HREF=\"http://www.whitehat.dk/kkndmj/formmail.html\"> Kontakt
mig</A> - <A HREF=\"http://www.whitehat.dk/kkndmj/sjov.html\">Sjov</A>
- <A HREF=\"http://www.whitehat.dk/kkndmj/linkz.html\">Linkz</A>
-<A HREF=\"http://www.whitehat.dk/kkndmj/jobs.html\"> job</A> -<A
HREF=\"http://www.whitehat.dk/kkndmj/konkurrencer.html\"> Konkurrencer</A>
- <A HREF=\"vmtals.html\">V&aelig;r med til at lave sitet(vare ikke
uendeligt)</A> - <A HREF=\"http://www.whitehat.dk/kkndmj/memberz.html\">Medlemmer</A>
- <A HREF=\"http://www.whitehat.dk/kkndmj/soft.html\">Software </A>-
<A HREF=\"http://www.whitehat.dk/kkndmj/fesao.html\">F&aring; en
side af os </A>- <A HREF=\"http://www.whitehat.dk/kkndmj/mod.html\">MOD
</A>- <A HREF=\"http://www.whitehat.dk/kkndmj/games.html\">Games
<HR ALIGN=LEFT></A></P>

<P>Hvis du gerne vil g&oslash;re siden bedre, s&aring; tryk p&aring;
banneret og st&oslash;t vores site! </P>

<P><HR ALIGN=LEFT></P>

<P>News: 5 December kl. 16:15</P>

<P>Jeps, du havde ret! Games-siden virkede ikke, men nu g&oslash;r
den nu! Og jeg har opdateret games,linkz og vil ogs&aring; snart
opdatere flere</P>

<P><HR ALIGN=LEFT></P>

<P>News: 5 December kl. 15:54</P>

<P>Jeps, nu har vi tilmeldt os til Danmarks-top100 site, og vi
h&aring;ber at i vil stemme p&aring; min side. Nu vil jeg opdatere
min side s&aring; tit jeg kan og s&aring; hurtigt som muligt.
Det lyder godt, ikke? Tja, det er det jo s&aring;dan set ogs&aring;,
men der er bare lige &eacute;n ting som vi snart skal have ordnet
igen p&aring; vores side; Nemlig vores sms-sender. Det er jo ikke
s&aring; godt at den ikke virker mere..........</P>

<P><HR ALIGN=LEFT></P>

<P>News: 2 December 2000 kl. 20:33</P>

<P>Yes, jeg har lige f&aring;et Sacrifice, og har mindsanten opdaget,
at der medf&oslash;lger en baneeditor med. Hvis du har pr&oslash;vet
den, og syntes at den er kanon, s&aring; mail mig her. , eller
kontakt mig p&aring; min icq p&aring; : 91229413 . Hvis du har
en map, som du gerne vil have herinde, s&aring; mail mig og emnet
skal hedde: &quot; Sacrifice map&quot;. Tryk p&aring; knappen
og se om der er kommet noget!</P>

<P><HR ALIGN=LEFT></P>

<P>News: 29 November kl. 20:13</P>

<P>Som i kan se, er der en ny knap! Den hedder&quot; MOD&quot;.
Den skal du trykke p&aring; for at finde en MOD. Det var bare
alt. H&aring;ber du kan bruge min side.</P>

<P><HR ALIGN=LEFT></P>

<P>News: 29 November kl. 19: 58</P>

<P>&Oslash;hh, ahem, l&aelig;s venligst dette! Vores demoside
har nogle sm&aring; &quot;problemer&quot;, hvilket vil sige, at
den ikke er oppe at k&oslash;re endu. Vent lidt, og den vil komme.....
Det lover jeg!</P>

<P><HR ALIGN=LEFT></P>

<P>News: 29 November kl. 19:55</P>

<P>Hey, ny knap! MOD&acute;s, hva? Ved du overhovdet hvad det
er? Det er en modifikation til et spil, alts&aring; ligesom det
kanon gode spil Counter-Strike, som findes til Half-Life. Hvad
er Half-Life? Ej, hold s&aring; k&aelig;ft! Det ved selv den st&oslash;rste
af den st&oslash;rste n&oslash;rd selv - Eller er du blevet den
nye n&oslash;rd?</P>

<P><HR ALIGN=LEFT></P>

<P>News: 29 November kl. 19:25</P>

<P>Tjek dette! Nu er vores f&oslash;rste &quot;demoside&quot;
oppe. S&aring;dan kan din side komme til at se ud!</P>

<P><HR ALIGN=LEFT></P>

<P>News: 29 November kl. 19:25</P>

<P>Orv! Nu er den f&oslash;rste BETA-Testbane af vores Starcraft
MOD. Den vil komme mellem den 29 November og den 3 December. Vi
arbejder jo p&aring; sagerne!</P>

<P><HR ALIGN=LEFT></P>

<P>News: 29 November kl. 19:07</P>

<P>SHIT! Vores Sms-sender k&oslash;re ikke lige nu, og vi g&oslash;r
alt for at reperer den. Bare vent. Den vil v&aelig;re oppe om
2-3 dage! Og tjek! Snart vil der komme noget nyt under Software,
jeg er nemlig igang med at lave en MOD til Starcraft, s&aring;
snart vil der ligge en BETA p&aring; siden. Selvf&oslash;lgelig
kommer det til at ligge ude p&aring; vores proffesionelle side,
og JA, jeg vil ogs&aring; give et nyt look til min side, men jeg
har ikke f&aring;et noget nyt program..... ENDU! - Mj</P>

<P><HR ALIGN=LEFT></P>

<P>News: 29 November kl. 19:06</P>

<P>S&aring;! Nu er de fleste sites opdateret. H&aring;ber at du/i
kan f&aring; lidt gl&aelig;de af dem. - Mj</P>

<P><HR ALIGN=LEFT></P>

<P>News: 29 November kl. 18:54</P>

<P>Jeg har opdateret siden Linkz. Jeg har lagt et par sm&aring;,
sjove linkz ud. H&aring;ber at du vil f&aring; gl&aelig;de af
dem. Hvis du vil give et link, s&aring; tryk <A HREF=\"http://www.whitehat.dk/kkndmj/formmail.html\">her:</A></P>

<P><HR ALIGN=LEFT></P>

<P>News: 28 November kl. 16:16</P>

<P>Hallo! Vi kr&aelig;ver dig for at kunne g&oslash;re siden bedre!
Tryk HER: , og du ville kunne se vores banner, som vil komme op
p&aring; jeres side hvis i gerne vi have en side hos os. N&aring;r
vi f&aring;r nogle medlemmer, s&aring; kan i se det under knappen:
&quot; linkz/fansitez&quot; . Hvofor hedder den Linkz/Fansitez?
Ja, godt sp&oslash;rgsm&aring;l! Noet skulle vi jo finde p&aring;,
ikke? Men vi har desv&aelig;rre en s&oslash;rgelig nyhed. Ja,
lort hva? Vi har fundet ud af, at der er problemer, og det betyder
at hvis du gerne vil have et site hos os, vil den kommer til at
hedde : &quot;htp://www.whitehat.dk/kkndmj/(ditnavn) &quot;. Men
det er kun midlertidigt. Bare rolig! Vi vil ca. kunne lave det
andet efter den 8-9 December.Men vi lover ikke noget! Vi arbejder
p&aring; sagen. Men du vil ogs&aring; f&aring; din egen mail!
(ditnavn)@(ditnavn).net/com/org eller andet. Gl&aelig;d jer.</P>

<P><HR ALIGN=LEFT></P>

<P>News: 28 November kl. 14:55</P>

<P>&nbsp;</P>

<P>Wow. Nyt dom&aelig;ne, hva? Jeps, lidt r&aring;t ikke? Du kan
ogs&aring; f&aring; s&aring;dan et dom&aelig;ne af mig. Det vil
bare hedde: http://www.(ditnavn).dk/kknd . Og jeg vil ogs&aring;</P>

<P>lave siden fordig, men jeg siger bare en ting f&oslash;rst!
P&aring; hver en side vil der v&aelig;re ET banner hvor der ville
v&aelig;re en link til denne side. S&aring; det..... Ej, jeg gjorde
det fordi jeg t&aelig;nkte p&aring;......JER! Er i ikke bare glade
nu? Nu kan i f&aring; en mand som kan lave jeres sider + at i
f&aring;r et fedt dom&aelig;nenavn? Jeg syntes faktisk at det
er meget fedt.Men husk! Denne side vil ikke d&oslash;, s&aring;
vi vil lave noget nyt til folket hver dag, eller s&aring; hurtigt
vi kan. Det er jo det der t&aelig;ller, ikk?</P>

<P><HR ALIGN=LEFT>News: 28 November kl. 14:59</P>

<P>Ak ja, vi har f&aring;et opdateret nogle sider. Det er ikke
meget, men det er da altid noget. ( TIL ALLE, SOM GERNE VIL HAVE
ET LINK P&Aring; DENNE SIDE)! Hvis i gerne vil have et link p&aring;
denne side, s&aring; kontakt mg dog! Du skal bare have et banner
p&aring; din side som &quot;byttehandel&quot;. Og s&aring; skal
jeg ogs&aring; st&aring; under links, hvis du alts&aring; har
en(!) Bare g&aring; ind under Linkz, kontakt mig og send din www-adresse
til mig + mail, s&aring; kontakter jeg dig igen. So long, then..............</P>

<P><HR ALIGN=LEFT>News: 22 November kl. 18:22</P>

<P>VIGTIGT!! Jeg ville blive glad hvis du mailede til mig hvis
du fandt fejl p&aring; siden s&aring;som d&oslash;de linkz, d&oslash;de
downloadz m.m. Bare g&aring; ind i &quot;Kontakt mig&quot;</P>

<P>,og skriv (fejleren-p&aring;-siden), og skriv fejlen og hvilken
side den er p&aring;, s&aring; vil jeg lave det s&aring; hurtigt
som muligt. Vi kan jo ikke rende rundt og have, at siden er fyldt
med fejl. Man skulle jo n&oslash;digt kalde den for Microsox securityhole........
Ej, pis, men jeg vil blive glad, hvis du ville maile det til mig.</P>

<P>(ps: bare fordi jeg lavede den joke med M, s&aring; siger jeg
stadig at jeg har pc og ikke mac, s&aring; der er intet at v&aelig;re
sur over):-)<HR ALIGN=LEFT></P>

<P>News: 22 November kl. 18:14</P>

<P>Gl&aelig;d dig til julem&aring;neden! Der vil jeg lave mit
&quot;look&quot; om. Alts&aring; mit hjemmeside look ikke! Jeg
regner med at jeg f&aring;r fat i et prof program og laver noget.Har
i forresten h&oslash;rt at denne side, www.whitehat.dk/kkndmj
adressen bliver lavet om til : www.freeskater.com - Det lyder
lidt bedre ikke? Jo, kan jeg h&oslash;re at du siger.Skal jeg
fort&aelig;lle dig hvor stor en fordel det g&oslash;r? Du f&aring;r
nu ogs&aring; lov til at f&aring; dit eget navn,(fx: www.hej.com/org/net)
, men der skal bare v&aelig;re banner p&aring; hver side. Det
er det eneste, du! N&aring;r din side blive oprettet vil den ogs&aring;
st&aring; automatisk herinde under linkz! R&aring;t ikke? jo,
og hvis du skal have din egen hjemmeside her, s&aring; vil jeg
foresl&aring; at lave den selv. S&aring; bliver det 100% det samme
p&aring; siden som det g&oslash;r inde i hovedet. Bare kom igang,
du!</P>

<P><HR ALIGN=LEFT></P>

<P>News: 22 November kl.17:58</P>

<P>Wow!! Nu er alle linksn&acute;e oppe! T&aelig;nk at konkurrenceknappen
er oppe og medlemmer.... Wow. Bare rolig, jeg skal nok opdatere
alle siderne, og bare rolig, jeg skal nok skrive det ude i Index&acute;eren.
Gl&aelig;d jer til juletiden. Der skal jeg nok lave noget knald
kun for jer... Pis. Jeg skal ikke knald, men en masse gode ting.
Hvad med et &quot;JuleTEMA&quot;? Nej, nu kan jeg h&oslash;re
at jeg har taget for meget pis p&aring; dig................</P>

<P><HR ALIGN=LEFT></P>

<P>News: 22 November kl. 17:28</P>

<P>Tjek det nye!! F&aring; en side af os! Den er bare ikke g&aelig;ldende
endu. Det kommer til at st&aring; her n&aring;r den bliver g&aelig;ldende.
Vi regner med at den bliver g&aelig;ldende fra den f&oslash;rste
December, s&aring; gl&aelig;d dig. du!!</P>

<P>Skynd dig ogs&aring; at blive et medlem, du!! Det kan godt
v&aelig;re at den ikke er der nu, men den kommer inden denne dag
er omme!</P>

<P><HR ALIGN=LEFT></P>

<P>News: 22 November kl. 15:56</P>

<P>Vi har lagt en ny side ind!! Den hedder Software. Der kan du
finde alle de programmer jeg vil lave i fremtiden. Vil du v&aelig;re
med, s&aring; l&aelig;s under software.</P>

<P>Jeg vil lave s&aring; meget som muligt p&aring; siden. Husk
at jeg opdatere den dagligt, mindst &eacute;n gang om ugen.</P>

<P><HR ALIGN=LEFT></P>

<P>News: 22 November 2000 kl. 14:35</P>

<P>Vil du gerne sige ris &amp; ros om vores site? Eller vil du
sp&oslash;rge om nyheder eller forandringer?</P>

<P>Hvis ja, <A HREF=\"http://www.whitehat.dk/kkndmj/formmail/formmail.php3\">tryk
her</A></P>

<P><HR ALIGN=LEFT></P>

<P>News: 22 November 2000 kl. 14:14</P>

<P>Hvad syntes du der er <I>in</I> ? Mail mig <A HREF=\"mailto:%20thekkndmj@hotmail.com\">her
.</A></P>

<P><HR ALIGN=LEFT></P>

<P>News: 22 November 2000 kl. 14:13</P>

<P><U>Jeg vil hustigst muligt lave min side bedre, og jeg har
lige added en ny ting, Nemlig en <A HREF=\"http://www.whitehat.dk/kkndmj/sms/index.php\">smssender!</A></U></P>

<P><HR ALIGN=LEFT></P>

<P>Blev sidst opdateret den 5 December 2000. Vil opdatere den
s&aring; tit i fremtiden

</BODY>
</HTML>
Avatar billede limemedia Nybegynder
05. december 2000 - 19:40 #1
<HTML>
<HEAD>
  <META NAME=\"GENERATOR\" CONTENT=\"Adobe PageMill 3.0 Win\">
  <BASE TARGET=\"_top\">
  <TITLE>V E L K O M M E N T I L M I N S I D E </TITLE>
</HEAD>
<SCRIPT language=\"JavaScript\">

setTimeout (\"GWFrameRemover()\",3000);

function GWFrameRemover() {
  if (self.parent.frames.length != 0) {
    top.location.href = \"http://www.whitehat.dk/kkndmj\";;
  }
</SCRIPT>
<BODY onUnLoad=\"window.open(\'www.ljweb.com\');\" TEXT=\"#ffffff\" BGCOLOR=\"#000000\">

<BLOCKQUOTE>
<P><FONT COLOR=\"#ff0000\" FACE=\"Comic Sans MS\">Hva s&aring;? Denne
              side blev lavet d. 21 november 2000 kl. 15.15</FONT></P>
</BLOCKQUOTE>

<P><FONT FACE=\"Comic Sans MS\"><HR ALIGN=LEFT WIDTH=\"99%\"></FONT></P>

<P><A HREF=\"http://www.whitehat.dk/kkndmj/musik.html\">Musik</A>;
- <A HREF=\"http://www.whitehat.dk/kkndmj/downloadz.html\">Downloads</A>;
-<A HREF=\"http://www.whitehat.dk/kkndmj/formmail.html\">; Kontakt
mig</A> - <A HREF=\"http://www.whitehat.dk/kkndmj/sjov.html\">Sjov</A>;
- <A HREF=\"http://www.whitehat.dk/kkndmj/linkz.html\">Linkz</A>;
-<A HREF=\"http://www.whitehat.dk/kkndmj/jobs.html\">; job</A> -<A
HREF=\"http://www.whitehat.dk/kkndmj/konkurrencer.html\">; Konkurrencer</A>
- <A HREF=\"vmtals.html\">V&aelig;r med til at lave sitet(vare ikke
uendeligt)</A> - <A HREF=\"http://www.whitehat.dk/kkndmj/memberz.html\">Medlemmer</A>;
- <A HREF=\"http://www.whitehat.dk/kkndmj/soft.html\">Software </A>-
<A HREF=\"http://www.whitehat.dk/kkndmj/fesao.html\">F&aring; en
side af os </A>- <A HREF=\"http://www.whitehat.dk/kkndmj/mod.html\">MOD
</A>- <A HREF=\"http://www.whitehat.dk/kkndmj/games.html\">Games
<HR ALIGN=LEFT></A></P>

<P>Hvis du gerne vil g&oslash;re siden bedre, s&aring; tryk p&aring;
banneret og st&oslash;t vores site! </P>

<P><HR ALIGN=LEFT></P>

<P>News: 5 December kl. 16:15</P>

<P>Jeps, du havde ret! Games-siden virkede ikke, men nu g&oslash;r
den nu! Og jeg har opdateret games,linkz og vil ogs&aring; snart
opdatere flere</P>

<P><HR ALIGN=LEFT></P>

<P>News: 5 December kl. 15:54</P>

<P>Jeps, nu har vi tilmeldt os til Danmarks-top100 site, og vi
h&aring;ber at i vil stemme p&aring; min side. Nu vil jeg opdatere
min side s&aring; tit jeg kan og s&aring; hurtigt som muligt.
Det lyder godt, ikke? Tja, det er det jo s&aring;dan set ogs&aring;,
men der er bare lige &eacute;n ting som vi snart skal have ordnet
igen p&aring; vores side; Nemlig vores sms-sender. Det er jo ikke
s&aring; godt at den ikke virker mere..........</P>

<P><HR ALIGN=LEFT></P>

<P>News: 2 December 2000 kl. 20:33</P>

<P>Yes, jeg har lige f&aring;et Sacrifice, og har mindsanten opdaget,
at der medf&oslash;lger en baneeditor med. Hvis du har pr&oslash;vet
den, og syntes at den er kanon, s&aring; mail mig her. , eller
kontakt mig p&aring; min icq p&aring; : 91229413 . Hvis du har
en map, som du gerne vil have herinde, s&aring; mail mig og emnet
skal hedde: &quot; Sacrifice map&quot;. Tryk p&aring; knappen
og se om der er kommet noget!</P>

<P><HR ALIGN=LEFT></P>

<P>News: 29 November kl. 20:13</P>

<P>Som i kan se, er der en ny knap! Den hedder&quot; MOD&quot;.
Den skal du trykke p&aring; for at finde en MOD. Det var bare
alt. H&aring;ber du kan bruge min side.</P>

<P><HR ALIGN=LEFT></P>

<P>News: 29 November kl. 19: 58</P>

<P>&Oslash;hh, ahem, l&aelig;s venligst dette! Vores demoside
har nogle sm&aring; &quot;problemer&quot;, hvilket vil sige, at
den ikke er oppe at k&oslash;re endu. Vent lidt, og den vil komme.....
Det lover jeg!</P>

<P><HR ALIGN=LEFT></P>

<P>News: 29 November kl. 19:55</P>

<P>Hey, ny knap! MOD&acute;s, hva? Ved du overhovdet hvad det
er? Det er en modifikation til et spil, alts&aring; ligesom det
kanon gode spil Counter-Strike, som findes til Half-Life. Hvad
er Half-Life? Ej, hold s&aring; k&aelig;ft! Det ved selv den st&oslash;rste
af den st&oslash;rste n&oslash;rd selv - Eller er du blevet den
nye n&oslash;rd?</P>

<P><HR ALIGN=LEFT></P>

<P>News: 29 November kl. 19:25</P>

<P>Tjek dette! Nu er vores f&oslash;rste &quot;demoside&quot;
oppe. S&aring;dan kan din side komme til at se ud!</P>

<P><HR ALIGN=LEFT></P>

<P>News: 29 November kl. 19:25</P>

<P>Orv! Nu er den f&oslash;rste BETA-Testbane af vores Starcraft
MOD. Den vil komme mellem den 29 November og den 3 December. Vi
arbejder jo p&aring; sagerne!</P>

<P><HR ALIGN=LEFT></P>

<P>News: 29 November kl. 19:07</P>

<P>SHIT! Vores Sms-sender k&oslash;re ikke lige nu, og vi g&oslash;r
alt for at reperer den. Bare vent. Den vil v&aelig;re oppe om
2-3 dage! Og tjek! Snart vil der komme noget nyt under Software,
jeg er nemlig igang med at lave en MOD til Starcraft, s&aring;
snart vil der ligge en BETA p&aring; siden. Selvf&oslash;lgelig
kommer det til at ligge ude p&aring; vores proffesionelle side,
og JA, jeg vil ogs&aring; give et nyt look til min side, men jeg
har ikke f&aring;et noget nyt program..... ENDU! - Mj</P>

<P><HR ALIGN=LEFT></P>

<P>News: 29 November kl. 19:06</P>

<P>S&aring;! Nu er de fleste sites opdateret. H&aring;ber at du/i
kan f&aring; lidt gl&aelig;de af dem. - Mj</P>

<P><HR ALIGN=LEFT></P>

<P>News: 29 November kl. 18:54</P>

<P>Jeg har opdateret siden Linkz. Jeg har lagt et par sm&aring;,
sjove linkz ud. H&aring;ber at du vil f&aring; gl&aelig;de af
dem. Hvis du vil give et link, s&aring; tryk <A HREF=\"http://www.whitehat.dk/kkndmj/formmail.html\">her:</A></P>

<P><HR ALIGN=LEFT></P>

<P>News: 28 November kl. 16:16</P>

<P>Hallo! Vi kr&aelig;ver dig for at kunne g&oslash;re siden bedre!
Tryk HER: , og du ville kunne se vores banner, som vil komme op
p&aring; jeres side hvis i gerne vi have en side hos os. N&aring;r
vi f&aring;r nogle medlemmer, s&aring; kan i se det under knappen:
&quot; linkz/fansitez&quot; . Hvofor hedder den Linkz/Fansitez?
Ja, godt sp&oslash;rgsm&aring;l! Noet skulle vi jo finde p&aring;,
ikke? Men vi har desv&aelig;rre en s&oslash;rgelig nyhed. Ja,
lort hva? Vi har fundet ud af, at der er problemer, og det betyder
at hvis du gerne vil have et site hos os, vil den kommer til at
hedde : &quot;htp://www.whitehat.dk/kkndmj/(ditnavn) &quot;. Men
det er kun midlertidigt. Bare rolig! Vi vil ca. kunne lave det
andet efter den 8-9 December.Men vi lover ikke noget! Vi arbejder
p&aring; sagen. Men du vil ogs&aring; f&aring; din egen mail!
(ditnavn)@(ditnavn).net/com/org eller andet. Gl&aelig;d jer.</P>

<P><HR ALIGN=LEFT></P>

<P>News: 28 November kl. 14:55</P>

<P>&nbsp;</P>

<P>Wow. Nyt dom&aelig;ne, hva? Jeps, lidt r&aring;t ikke? Du kan
ogs&aring; f&aring; s&aring;dan et dom&aelig;ne af mig. Det vil
bare hedde: http://www.(ditnavn).dk/kknd . Og jeg vil ogs&aring;</P>

<P>lave siden fordig, men jeg siger bare en ting f&oslash;rst!
P&aring; hver en side vil der v&aelig;re ET banner hvor der ville
v&aelig;re en link til denne side. S&aring; det..... Ej, jeg gjorde
det fordi jeg t&aelig;nkte p&aring;......JER! Er i ikke bare glade
nu? Nu kan i f&aring; en mand som kan lave jeres sider + at i
f&aring;r et fedt dom&aelig;nenavn? Jeg syntes faktisk at det
er meget fedt.Men husk! Denne side vil ikke d&oslash;, s&aring;
vi vil lave noget nyt til folket hver dag, eller s&aring; hurtigt
vi kan. Det er jo det der t&aelig;ller, ikk?</P>

<P><HR ALIGN=LEFT>News: 28 November kl. 14:59</P>

<P>Ak ja, vi har f&aring;et opdateret nogle sider. Det er ikke
meget, men det er da altid noget. ( TIL ALLE, SOM GERNE VIL HAVE
ET LINK P&Aring; DENNE SIDE)! Hvis i gerne vil have et link p&aring;
denne side, s&aring; kontakt mg dog! Du skal bare have et banner
p&aring; din side som &quot;byttehandel&quot;. Og s&aring; skal
jeg ogs&aring; st&aring; under links, hvis du alts&aring; har
en(!) Bare g&aring; ind under Linkz, kontakt mig og send din www-adresse
til mig + mail, s&aring; kontakter jeg dig igen. So long, then..............</P>

<P><HR ALIGN=LEFT>News: 22 November kl. 18:22</P>

<P>VIGTIGT!! Jeg ville blive glad hvis du mailede til mig hvis
du fandt fejl p&aring; siden s&aring;som d&oslash;de linkz, d&oslash;de
downloadz m.m. Bare g&aring; ind i &quot;Kontakt mig&quot;</P>

<P>,og skriv (fejleren-p&aring;-siden), og skriv fejlen og hvilken
side den er p&aring;, s&aring; vil jeg lave det s&aring; hurtigt
som muligt. Vi kan jo ikke rende rundt og have, at siden er fyldt
med fejl. Man skulle jo n&oslash;digt kalde den for Microsox securityhole........
Ej, pis, men jeg vil blive glad, hvis du ville maile det til mig.</P>

<P>(ps: bare fordi jeg lavede den joke med M, s&aring; siger jeg
stadig at jeg har pc og ikke mac, s&aring; der er intet at v&aelig;re
sur over):-)<HR ALIGN=LEFT></P>

<P>News: 22 November kl. 18:14</P>

<P>Gl&aelig;d dig til julem&aring;neden! Der vil jeg lave mit
&quot;look&quot; om. Alts&aring; mit hjemmeside look ikke! Jeg
regner med at jeg f&aring;r fat i et prof program og laver noget.Har
i forresten h&oslash;rt at denne side, www.whitehat.dk/kkndmj
adressen bliver lavet om til : www.freeskater.com - Det lyder
lidt bedre ikke? Jo, kan jeg h&oslash;re at du siger.Skal jeg
fort&aelig;lle dig hvor stor en fordel det g&oslash;r? Du f&aring;r
nu ogs&aring; lov til at f&aring; dit eget navn,(fx: www.hej.com/org/net)
, men der skal bare v&aelig;re banner p&aring; hver side. Det
er det eneste, du! N&aring;r din side blive oprettet vil den ogs&aring;
st&aring; automatisk herinde under linkz! R&aring;t ikke? jo,
og hvis du skal have din egen hjemmeside her, s&aring; vil jeg
foresl&aring; at lave den selv. S&aring; bliver det 100% det samme
p&aring; siden som det g&oslash;r inde i hovedet. Bare kom igang,
du!</P>

<P><HR ALIGN=LEFT></P>

<P>News: 22 November kl.17:58</P>

<P>Wow!! Nu er alle linksn&acute;e oppe! T&aelig;nk at konkurrenceknappen
er oppe og medlemmer.... Wow. Bare rolig, jeg skal nok opdatere
alle siderne, og bare rolig, jeg skal nok skrive det ude i Index&acute;eren.
Gl&aelig;d jer til juletiden. Der skal jeg nok lave noget knald
kun for jer... Pis. Jeg skal ikke knald, men en masse gode ting.
Hvad med et &quot;JuleTEMA&quot;? Nej, nu kan jeg h&oslash;re
at jeg har taget for meget pis p&aring; dig................</P>

<P><HR ALIGN=LEFT></P>

<P>News: 22 November kl. 17:28</P>

<P>Tjek det nye!! F&aring; en side af os! Den er bare ikke g&aelig;ldende
endu. Det kommer til at st&aring; her n&aring;r den bliver g&aelig;ldende.
Vi regner med at den bliver g&aelig;ldende fra den f&oslash;rste
December, s&aring; gl&aelig;d dig. du!!</P>

<P>Skynd dig ogs&aring; at blive et medlem, du!! Det kan godt
v&aelig;re at den ikke er der nu, men den kommer inden denne dag
er omme!</P>

<P><HR ALIGN=LEFT></P>

<P>News: 22 November kl. 15:56</P>

<P>Vi har lagt en ny side ind!! Den hedder Software. Der kan du
finde alle de programmer jeg vil lave i fremtiden. Vil du v&aelig;re
med, s&aring; l&aelig;s under software.</P>

<P>Jeg vil lave s&aring; meget som muligt p&aring; siden. Husk
at jeg opdatere den dagligt, mindst &eacute;n gang om ugen.</P>

<P><HR ALIGN=LEFT></P>

<P>News: 22 November 2000 kl. 14:35</P>

<P>Vil du gerne sige ris &amp; ros om vores site? Eller vil du
sp&oslash;rge om nyheder eller forandringer?</P>

<P>Hvis ja, <A HREF=\"http://www.whitehat.dk/kkndmj/formmail/formmail.php3\">tryk
her</A></P>

<P><HR ALIGN=LEFT></P>

<P>News: 22 November 2000 kl. 14:14</P>

<P>Hvad syntes du der er <I>in</I> ? Mail mig <A HREF=\"mailto:%20thekkndmj@hotmail.com\">her
.</A></P>

<P><HR ALIGN=LEFT></P>

<P>News: 22 November 2000 kl. 14:13</P>

<P><U>Jeg vil hustigst muligt lave min side bedre, og jeg har
lige added en ny ting, Nemlig en <A HREF=\"http://www.whitehat.dk/kkndmj/sms/index.php\">smssender!</A></U></P>

<P><HR ALIGN=LEFT></P>

<P>Blev sidst opdateret den 5 December 2000. Vil opdatere den
s&aring; tit i fremtiden

</BODY>
</HTML>
Avatar billede limemedia Nybegynder
05. december 2000 - 19:41 #2
Til dem der evt. skulle blive forvirret er det vist en fortsættelse af http://www.eksperten.dk/spm/36837