Avatar billede hijklm Juniormester
23. juni 2003 - 18:33 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Mangler refresh rate?

Jeg har et Geforce TI4200 som jeg tidligere har kunnet indstille refresh raten på via Justering for Skærm-->avanceret-->Kort

Men nu står der at jeg kun kan vælge mellem Kortstandard og Optimal.
Jeg installerede så den nyeste driver og vupti, så kunne jeg instille refresh raten igen til f.eks. 75 Hz.
Men efter at min computer så havde været slukket (Helt slukket = også slukket på stikkontakten) så er der igen kun mulighed for at vælge mellem Kortstandard og Optimal.

Hvad går der galt?
Hvordan får igen mulighed for at vælge 75Hz? Skærmen er nemlig træls at kigge på nu, da refresh raten er for lav...
Avatar billede vantheman Nybegynder
23. juni 2003 - 18:35 #1
På sådan et spørgsmål skal der mere en 15 point til. For 100 kan jeg fortælle dig det.
Avatar billede Slettet bruger
23. juni 2003 - 18:36 #2
vantheman >> Uha, du er en flink fyr - hvad vil du bruge de 100 point til ?
Avatar billede vantheman Nybegynder
23. juni 2003 - 18:37 #3
Ingenting... Jeg keder mig bare...
Avatar billede Slettet bruger
23. juni 2003 - 18:37 #4
Hjælp dog manden - er det ikke det Eksperten går ud på - eller har jeg misforstået noget ?
Avatar billede Slettet bruger
23. juni 2003 - 18:38 #5
vantheman >> Plat indlæg efter min mening. Hvis du enda bare skriver sådan et indlæg fordi du keder dig, så kan du da lige så godt hjælpe....
Avatar billede stone Forsker
23. juni 2003 - 22:15 #6
vantheman: hvis du keder dig så prøv at se hvormange ærter der kan være i en olietønde på 200 liter *GGG*
nå...tilbage til det seriøse:

prøv at afinstallere din driver til dit grafikkort, og genstart -  installere den nyeste driver.
Avatar billede cp1 Nybegynder
25. juni 2003 - 07:03 #7
her ka du en hente et gratis program "RefreshForce"
som måske ka løse dit problem
http://www.pagehosting.co.uk/rf/
Avatar billede hijklm Juniormester
25. juni 2003 - 17:51 #8
Den siger at man skal bruge password og brugernavn når jeg prøver at hente programmet på dit link, cp1??!
Jeg har Windows98, så jeg ved ikke om det kan bruges til mit system....
Avatar billede hijklm Juniormester
25. juni 2003 - 17:54 #9
Jeg fik hentet filen, men den kan ikke fungere på Windows 98....

Det virkede ikke at geninstallere driveren. Jo, det virkede første gang den genstartede, men efter at computeren så havde været lukket ned igen, så var funktionerne væk igen.
Avatar billede hijklm Juniormester
03. juli 2003 - 19:57 #10
Hmmm, har installeret Xp på en anden parttion, så det "hjalp".