Avatar billede qbob Nybegynder
23. juni 2003 - 13:58 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Redelegering hos dk-hostmaster. (Win2000 DNS)

jeg har et domaine hvor jeg har en ns1 og ns2 som svare fint på et "nslookup"

Når jeg prøver og lave en Redelegering hos dk.hostmaster
for jeg følgende fejl.

Navneserveren, ns1.XXX.dk, svarer ikke autoritativt for domænenavnet, domaine.dk. Ret venligst fejlen og prøve igen.

???

I opsætningen i DNS står den til at ns1 er primærer dns server.
Avatar billede czar Nybegynder
23. juni 2003 - 15:05 #1
Du har nok lavet en fejl
Avatar billede qbob Nybegynder
23. juni 2003 - 15:16 #2
Well DOHH ...
Avatar billede twister10 Nybegynder
23. juni 2003 - 17:48 #3
Jeg vil gerne hjælpe, men skal vide mere óm det forskellige, du kan maile mig Ip adresser samt domænenavn til twister@webhiker.dk, ikke her til off. skue.

samt bliver du nødt til at åbne for zone transfers, såfremt du ikke allerede har det.
Avatar billede czar Nybegynder
23. juni 2003 - 22:00 #4
twister10: ja, hvis man skal kunne hjæle ham, så skal der mere på bordet..

qbob: selv DOH!
Avatar billede maxbernhard Nybegynder
11. september 2003 - 02:39 #5
Du skal rette henvendelse til din navneserver-ansvarlige. (Email-adressen står i opsætningen hos dk-hostmaster).

Navneserver-ansvarlige tilbyder dig sandsynligvis at få oprettet et pege-på abonnement, så al trafik videresendes til din hjemmeside. Det koster kr. 14,- ex. moms pr. måned med gratis oprettelse ved betaling årligt forud. Du kan sende bestillingen til salg@idomain.dk
Avatar billede czar Nybegynder
14. september 2003 - 11:01 #6
okey, den forstod jeg ikke?

Der er ikke vævnt hvor eller hvordan..

navneserveransvarlig tilbyder dig et pege abb.
og det koster 14,- ex moms (henvendelse en -mail adresse)..

Hvorfor ikke bare gøre det på www.gratisdns.dk ? det er gratis!