Avatar billede jesperhvem Nybegynder
05. december 2000 - 16:10 Der er 14 kommentarer

Hvilket Webhotel??

Jeg overvejer at udskifte freepaq ud med et webhotel uden reklame, men hvilket et anbefaler i ?

Det skal bare være billigt og så skal der være mindst 5mb plads til min side.

Hilsen Jesper www.peter-plys.dk
Avatar billede morph Nybegynder
05. december 2000 - 16:11 #1
hvad er billigt ?
Avatar billede freeman Nybegynder
05. december 2000 - 16:12 #2
www.dht.dk
de er måske ikke de billigste, men de er stabile, og jeg har meget god erfaring med dem...
(når du spørger sådan på eksperten, får du masser af \"mindre\" server-ejere, så pas på, at du ikke får et \"Speciel price for you\", og så er det noget crap.)
Avatar billede Thomas Nybegynder
05. december 2000 - 16:13 #3
www.leweb.dk ... eller noget www.netsite.dk !! Kommer jo også an på hvad du vil have med af forskelligt.. php, cgi/perl, etc. ..

//Thomas
Avatar billede hojben Novice
05. december 2000 - 16:18 #4
Avatar billede jes_petersen Nybegynder
05. december 2000 - 16:26 #5
Abusiness.dk - god service, stabile og hurtige servere.

/Jes_Petersen
/jes@vip-productions.dk
Avatar billede jesperhvem Nybegynder
05. december 2000 - 16:27 #6
Det skal bare være en stabil host der er hammer billig.
Avatar billede bjarke-b Nybegynder
05. december 2000 - 16:27 #7
Jeg har 3 webhotellet hos azero.dk, der er billige webhoteller....hurtig oprettelse (24 timer) god service i det hele taget....INTET og klage over!
Avatar billede stroehm Nybegynder
05. december 2000 - 16:58 #8
Jeg har adskillige rundt omkring, digiweb, azero, nettonet, Teledk - og kan på det varmeste anbefalde NETTONET !
Avatar billede matric Nybegynder
05. december 2000 - 17:22 #9
http://azero.dk/ <-- ned til 9 kr. om måneden
Avatar billede e30 Nybegynder
05. december 2000 - 17:32 #10
Prøv JyskeNet de har billig plads med mulighed for PHP, ASP, CGI og med frontpageunderstøttelse.

For 5 MB som du skrev koster det kr. 37,50 om måneden incl. alt.

www.jyskenet.dk

Dem vil jeg anbefale!
Avatar billede freeman Nybegynder
05. december 2000 - 17:37 #11
Jyskenet SKAL du IKKE tage.. De har virkelig ikke styr på deres fakturering !

Jyskenet er en del under Viborgnet, så er der måske andre der kan nikke med !!!

Azero\'s er ok, men de ved at blive for store, så det kniber med at holde den support de lover.
Avatar billede jesperhvem Nybegynder
05. december 2000 - 17:44 #12
Jeg er interesseret i azero.dk - Er det så meningen at man har selve indholdet til siden på en anden side og man så kun bruger de 0.1MB til index og andre små filer.
Avatar billede bjarke-b Nybegynder
05. december 2000 - 17:52 #13
Det kan du godt, hvis du har et webhotel....det til 9 kr er lavet til visitkort og andet. men du kan sagtens få andre billige hoteller med masser af plads, men tjek det ud på www.azero.dk under priser
Avatar billede mlyager Nybegynder
17. april 2002 - 11:33 #14
www.zilbot.dk

36,25 pr måned incl moms