Avatar billede htmlkongen Novice
23. juni 2003 - 00:51 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Musik program?

Hvilke musikprogrammer er bedst hvis man nu har ca 2000 mp3'er? Musci Match? Winamp det nye? gamle? andet??
Avatar billede htmlkongen Novice
23. juni 2003 - 00:57 #1
Music match even
Avatar billede runeevers Nybegynder
23. juni 2003 - 01:54 #2
Syns Winamp 3 er ganske glimrende efter lidt tilvænning. Ellers er Winamp 2.7 da klart at foretrække. Har selv omkring 5000 musikfiler.
Avatar billede sandman2 Nybegynder
23. juni 2003 - 13:04 #3
Winamp 3 har en rigtig god feature; Cross fading, som gør at musikken starter op 5 sec. før end den anden stopper og dermed laver flydende overgange mellem de enkelte musik stykker.

mvh.
Sandman2
Avatar billede runeevers Nybegynder
23. juni 2003 - 13:07 #4
Jep, den er meget velfungerende. Shuffle funktionen er også langt bedre i 3'eren end i 2.7.
Avatar billede blueberry1337 Nybegynder
23. juni 2003 - 13:19 #5
Hey//

Helt klart Winamp 2.7 fordi der kan man søge på j, og det kan man ikke i winamp 3..

//Blue-
Avatar billede runeevers Nybegynder
23. juni 2003 - 13:21 #6
blueberry1337 > Til gengæld er der hele tiden et søgefelt at finde i bunden af Winamp 3. som i praksis er ligeså anvendelig.
Avatar billede lsskaarup Nybegynder
23. juni 2003 - 13:26 #7
Media Palyer er dog også en mulighed. Her kan du også cross-fade, og især let oprette playlister, men alt tænkeligt indhold.
Avatar billede runeevers Nybegynder
23. juni 2003 - 13:31 #8
lsskaarup > Den suger så også lige ca. 30x mere systemkraft end winamp.
Avatar billede htmlkongen Novice
23. juni 2003 - 20:03 #9
Hvad med Music Match?
Avatar billede runeevers Nybegynder
24. juni 2003 - 14:39 #10
htmlkongen > Det er i hvert tilfælde bedre end Windows Media Player, men det når stadigvæk ikke Winamp til sokkeholderne hvad angår systemforbrug og brugervenlighed.
Avatar billede sandman2 Nybegynder
15. juli 2003 - 23:56 #11
Der er for øvrigt en fejl i Winamp3; Har i prøvet at køre en lang playlist igennem uden at have slået repeat til? den vil repatere playlisten alligevel. Desuden mangler der en information om hvilken playlist der spilles...
Men ellers udemærket..

/Sandman