Avatar billede vantheman Nybegynder
22. juni 2003 - 23:51 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Hvad Synes I?

Hej... Hvad synes i om min PC? Det bedste svar får de 200 point..

P4 1,6 Ghz
80 GB Western Digital
512 MB DRR
Geforce 3ti 200 m. 128 mb RAM
Chaintech 9EJL1 Bundkort
Logitech Z-640 speakere
Cheiftech kabinet

hvad tror du jeg kan sælge den for?
Avatar billede vantheman Nybegynder
22. juni 2003 - 23:56 #1
Jeg glemte at nævne min 17" monitor
Avatar billede vantheman Nybegynder
22. juni 2003 - 23:57 #2
og JA... den er lovlig har kvittering
Avatar billede julle.p Nybegynder
23. juni 2003 - 00:06 #3
Du kan højst få ca. 3000kr. for den!
Avatar billede vantheman Nybegynder
23. juni 2003 - 00:11 #4
3000,-.... har selv haft med computer at gøre i 9 år... min erfaring siger mig at den: ikke er sådan en skod merlin pc, altså er det ikke billige lorte dele. DEN ER FED! DEN ER MERE VÆRD!
Avatar billede aovergaard Nybegynder
23. juni 2003 - 00:12 #5
For 3500 og dog uden skærm kan fåes en helt ny p4 1,8ghz der er dog heller ingen styresytem eller noget som helst andet. Jeg er ening med julle.p at du sikkert højst kan få ca. 3000kr. for din computer, selvom du helt sikkert syntes at den er meget mere værd. Dog har du et ok grafikkort, samt pænt mange ram at byde på, så du kan jo altid prøve at se om du ikke kan få den op på 3.500, og så slå på dit grafikkort og din store skærm.
Avatar billede aovergaard Nybegynder
23. juni 2003 - 00:14 #6
Glemte lige at selvfølgelig skal du også slå på dine mange ram.

Med hensyn til skod merlin computere, så er der desværre alt for mange som kun kigger på prisen og ikke at det som sidder i er virkelig kram. Folk tænker bare på at når de nu kan købe en helt ny for under 4000kr. vil de ikke give så meget for en brugt, og det er svært at få dem overbevist om noget andet.
Avatar billede julle.p Nybegynder
23. juni 2003 - 00:25 #7
Jeg takker for aovergaard opbakning... og så husk lige at computer-teknologien går så stærkt idag at de falder i pris - hurtigt..!
Avatar billede googolplex Novice
23. juni 2003 - 00:40 #8
Hvis du skal sælge den, så start med at at sætte prisen til eksempelvis 4000 kr., og forsøg i en uges tid og sæt derefter stille og roligt prisen ned med fx. 500 kr af gangen. Sådan sælger jeg altid mit kram og man kan sagtens få lidt ekstra på den måde :)
Avatar billede vantheman Nybegynder
23. juni 2003 - 01:30 #9
NOGEN DER VIL KØBE DEN?
Avatar billede bartfreak Nybegynder
23. juni 2003 - 12:15 #10
nope..

Man kan for ca. 3000,- få nyt motherboard,strømforsyning,kabinet,cpu m.m..
så hvorfor købe brugt..??
Brug delen selv, det er rart at ha´ lidt hardware liggende, hvis det "nye" skulle gå ned, el. hvis man lige skal bikse en pc sammen for en ven feks..
Avatar billede googolplex Novice
23. juni 2003 - 12:19 #11
Det er altså ikke alle der er klar over hvor billigt man kan købe en ny PC (jeg taler af erfaring!). Hvis du sælger den i den Blå Avis, Gul & Gratis eller lignende er det af og til muligt at hive en bedre pris hjem end hvis du sælger blandt IT-nørder :P
Avatar billede aovergaard Nybegynder
23. juni 2003 - 16:17 #12
Det er da utroligt at du beder om vores mening, og når vi så giver dig dem, afviser du at nakker point selv, det er ilde set her på eksperten.
Avatar billede googolplex Novice
23. juni 2003 - 16:29 #13
Hvad blev der af 'Det bedste svar får de 200 point..' :P
Avatar billede tuctoh Nybegynder
23. juni 2003 - 16:51 #14
det bedste svar = det svar der er tættest på hans egen mening...
men 3 > 4 K er nok prisen