Avatar billede anykey Nybegynder
22. juni 2003 - 18:29 Der er 3 kommentarer

Virtuel Quake3 Server

Hey.. - Jeg sad og tænkte på, om det er muligt at lave virtuelle quake3-servere, så jeg fx kan have ctf.host.dk og dm.host.dk istedet for at køre de to servere på forskellige porte...
Avatar billede anykey Nybegynder
22. juni 2003 - 18:30 #1
hov.. glemte at sige, at vi selvfølgelig snakker linux
Avatar billede k3x Nybegynder
09. juli 2003 - 01:22 #2
Hej
Har jeg aldrig hørt om, så jeg tror ikke det kan lade sig gøre :-\
Avatar billede k3x Nybegynder
09. juli 2003 - 01:36 #3
Nu skal det selvfølgeligt heller ikke forstås som at hvis JEG ikke har hørt om det, kan det ikke lade sig gøre.
Jeg er ikke 100% sikker :)

Men i så fald skulle du have en eller anden form for port redirection kørende, som redirecter default Q3 porten på f.eks. ctf.host.dk til din host maskine på en anden port.

Ville være nemmere hvis de kunne dele port hva :-)

Selvfølgelig kunne du bruge 2 maskiner til at hoste, men det er jo mindre praktisk.