Avatar billede thehacker Nybegynder
27. august 1999 - 16:55 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

ICS

Hvor kan jeg finde bedre eksempler end dem der følger med?

P.S. Jeg tænker på en god telnet og ftp-server.
Avatar billede TRoXa Novice
30. august 1999 - 10:49 #1
Jeg tror ikke at du skal regne med at der er bedre eksempler end dem der er med, de forklarer jo det grundlæggende, så hvad vil du mere have ?? Sourcecoden til Serv-U ??

vh TRoXa
Avatar billede lrj Nybegynder
31. august 1999 - 12:50 #2
På undersiden Usermade for komponenterne er der en del eksempler som virker - hvis du så desuden melder dig på mailing-listen er du ufatteligt godt hjulpet.

Der er for øjeblikket et arbejd-sammen projekt om at lave en god ftp-server. Telnet er der en klient på usermade.

Håber det hjalp.

/Laust
Avatar billede lrj Nybegynder
04. september 1999 - 14:21 #3
Hep!

Hjalp det?
Avatar billede lrj Nybegynder
11. oktober 1999 - 13:15 #4
Prøv også at læse følgende spørgsmål - ikke at der er så meget nyt, men ligesom for at have lidt at skrive i min påmindelse:

http://www.eksperten.dk/spm.asp?id=5112
Avatar billede lrj Nybegynder
11. november 1999 - 19:24 #5
Virker det?