Avatar billede rs2000 Nybegynder
22. juni 2003 - 14:13 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Hvad hedder gruppen/sangen??

Jeg hørte fornyligt en sang der var lidt tecnoagtigt (bass bonka bonka:-)
Teksten var om en "italiener" eller lign. der ikke var for godt til det engelske sprog.
Han var på hotel eller lign.ville have "two pieces of toast,buy only get one piece.
But he want to piss,but the waiter said he should go to the toilet.
He want to piss on his plate.The waiter said he better not do,son of a bitch.
Osv.osv.

Og den er skide sjov,med hans sprogproblemer.

Men hvem har indspillet den,og hvad hedder den??
Avatar billede rs2000 Nybegynder
22. juni 2003 - 14:16 #1
Ja og jeg er ikke for god til det danske sprog :-)

Han var naturligvis "ikke for GOD til det engelske sprog"
Avatar billede hw1316 Nybegynder
22. juni 2003 - 15:48 #2
Kan godt se om jeg kan finde ud af det. Har den på cd men der står vist ikke hvem det er. Det er efterhånden en gammel sag - jeg vender tilbage...
Avatar billede hw1316 Nybegynder
22. juni 2003 - 16:07 #3
Jeg har søgt på goggle.com - hvis du skriver "the italian who went to malta" finder du en masse tekster. Det er desværre ikke lykkedes at finde navnet på sangen i techno version. Prøv at søg lidt rundt på sætningen, måske du er mere heldig end jeg.

Forøvrigt en genial sang, selvom den ikke er helt ny mere...
Avatar billede rs2000 Nybegynder
22. juni 2003 - 16:23 #4
ok det prøver jeg.
Den er bare "helt ny" for mig :-)
Men ganske morsom tekst
Avatar billede zchou Nybegynder
22. juni 2003 - 19:38 #5
Jeg tror det er: Cisco Kid - Pizzaman du leder efter... Den er vildt fed:D
Avatar billede hw1316 Nybegynder
22. juni 2003 - 19:46 #6
Ja sgu - det er den. Godt nok ikke mig der har stillet sp.målet, men blev os helt nysgerrig efter hvem det er. Kanon :-)
Avatar billede rs2000 Nybegynder
22. juni 2003 - 21:01 #7
Ok tak skal du have :-)

Ved du hvad pladen hedder den er på???
Avatar billede zchou Nybegynder
22. juni 2003 - 21:17 #8
Takker for point:D

Nej, jeg ved desværre ikke hvilken plade den er på..
Avatar billede hw1316 Nybegynder
22. juni 2003 - 21:21 #9
Den er vist kun lavet i en single version. Ellers kan den måske findes på en opsamlingcd i stil med future trance o.lign.