Avatar billede alienass Nybegynder
22. juni 2003 - 08:51 Der er 36 kommentarer og
1 løsning

Ungå Bumser?

Hvad skal jeg gøre for at ungå bumser? hvordan får jeg dem væk?
Avatar billede lrd Nybegynder
22. juni 2003 - 08:55 #1
undgå fede sager er en god ting
Avatar billede lrd Nybegynder
22. juni 2003 - 08:56 #2
klerazil skulle hjælpe. Kontakt din læge hvis du evt døjer lidt han kan give dig nehandling mod acne
Avatar billede riversen Nybegynder
22. juni 2003 - 08:59 #3
lrd: Jeg tror helt ærligt det er noget opreklameret fis. Min kæreste var ved hudspecialist (dog ikke vedr. bumser), og vi læste i en brochure at apoteket har nogle produkter (kan ikke huske hvad de hedder...der er 3 varianter alt efter "styrke"), som virkelig skulle kunne gøre indvirkning mod det. Der stod også i brochuren, at chokolade etc. ikke forårsager flere bumser.

Det hele ligger lidt langt væk, men hvis de virkelig er så slemt, så kontakt din læge istedet. Han/hun kan sikkert fortælle, hvad det er jeg forsøger at lyde klog på ;-). Eller ring til en hudspecialist...
Avatar billede alienass Nybegynder
22. juni 2003 - 09:00 #4
altså ungå slik ? Er der ikke noget man kan gøre uden at gå til lægen ?
Avatar billede lrd Nybegynder
22. juni 2003 - 09:02 #5
http://www.eksperten.dk/spm/367725

LUK dine gamle spørgsmål hvis du gerne vil have hjælp herinde!! Hvordan kan du være på minus???

Du skal holde dig væk fra sæbe med parfume har jeg hørt. Er du disponeret for acne slipper du nok ikke helt men snak med lægen og få nogle gode råd. Der er ikke noget pinligt ved dette da det er for din egen skyld
Avatar billede lrd Nybegynder
22. juni 2003 - 09:03 #6
Avatar billede riversen Nybegynder
22. juni 2003 - 09:05 #7
yeps...her står det...og fraråder clerasil

http://www.geocities.com/lepidusx/kob.htm
Avatar billede riversen Nybegynder
22. juni 2003 - 09:05 #8
basiron 10%...der findes vist også 15% eller sådan noget
Avatar billede lrd Nybegynder
22. juni 2003 - 09:06 #9
pimpsten er oz godt mener jeg!
Avatar billede lrd Nybegynder
22. juni 2003 - 09:10 #10
mon vi høre mere til opretter :-)
Avatar billede alienass Nybegynder
22. juni 2003 - 09:14 #11
JA , ... hmm jeg må ikke spise slik... hmm..
Hvad med en is om dagen? :)
Avatar billede lrd Nybegynder
22. juni 2003 - 09:15 #12
Som jeg sagde før kontakt din læge han/hun ved nøjagtigt hvad du skal gøre og ikke gøre
Avatar billede lrd Nybegynder
22. juni 2003 - 09:16 #13
vær nu rar og afslut dine gamle spørgsmål eller giv feedback i dem
Avatar billede riversen Nybegynder
22. juni 2003 - 09:19 #14
ja, du må gerne spise en is om dagen
Avatar billede alienass Nybegynder
22. juni 2003 - 09:21 #15
Jamen jeg har lidt bumser nu... kan jeg ikke få dem væk ved hjælp af noget andet en "Købe" midler / Læger ?
Avatar billede lrd Nybegynder
22. juni 2003 - 09:22 #16
Mange får jo bumser som går væk med tiden. Vil du ikke snakke med lægen så prøv apoteket
Avatar billede lrd Nybegynder
22. juni 2003 - 09:22 #17
hvorfor bliver du ved med at smide dine egne indlæg som svar??
Avatar billede lrd Nybegynder
22. juni 2003 - 09:22 #18
Avatar billede riversen Nybegynder
22. juni 2003 - 09:25 #19
bumser forværres af olie, klor, tjære og kosmetik....IKKE af fed mad eller slik
Avatar billede alienass Nybegynder
22. juni 2003 - 09:33 #20
what? Hvis jeh er i Svømme poolen får mna så bumser ?
Avatar billede riversen Nybegynder
22. juni 2003 - 09:37 #21
alienass: hvad har jeg lige skrevet?
Avatar billede alienass Nybegynder
22. juni 2003 - 09:39 #22
bumser forværres af olie, klor, tjære og kosmetik....IKKE af fed mad eller slik
Bliver de fjernet af: olie, klor, tjære og kosmetik ?
eller får man det af: olie, klor, tjære og kosmetik ?
Avatar billede riversen Nybegynder
22. juni 2003 - 09:41 #23
bumser forværres...det betyder mig bekendt ikke at de forsvinder...så klor fjerner dem ikke
Avatar billede lrd Nybegynder
22. juni 2003 - 09:41 #24
læs nu hvad det er vi skriver! Og reagere nu på det jeg siger med at afslutte dine spørgsmål
Avatar billede alienass Nybegynder
22. juni 2003 - 10:05 #25
yes yes... men jeg vil af med dem
Avatar billede riversen Nybegynder
22. juni 2003 - 10:47 #26
det er vist ved at være tid til at lukke
Avatar billede miss-g Seniormester
22. juni 2003 - 12:00 #27
Du kan spørge, skrive, og læse om bumser hos Netdoktor:

http://www.netdoktor.dk/debat/frame.asp?forum_id=118

Et af svarene: Ja! jeg har altid haft uren hud i perioder, og jeg er så
ked af det, for udover dem synes jeg selv jeg er en meget
køn pige. men jeg har da et rigtig godt råd der ligger en
klinik inde i københavn som behandler bumser med nogen
stråler det koster 2800 pr. gang og hvis det er meget
slemt skal det foretages nogen gange, men det hjælper tro
mig! samtidig er det med til at fjerne de ar der er. det
er rigtig godt.

Klinikken hedder elipse
Avatar billede matz Nybegynder
22. juni 2003 - 14:44 #29
alienass >> Gå du ned i Matas og køb det der hedder "Tea Tree Oil" Så skal du se at dine bumser kommer væk i en fart. Tea Tree Oil er os et naturprodukt, så hvis du ikke kan tåle alle de der kemikalier mod din hud...Så ville det her os være et godt valg.
Avatar billede patrickkk Nybegynder
22. juni 2003 - 16:26 #30
Jeg har hørt at hvis man vasker sit hoved i morgen urin så skulle bumserne går væk, fordi der er så meget syger i morgen urin. Har ikke selv prøvet, så jeg ved ikke om det virker;-)
Avatar billede hb5v6 Nybegynder
22. juni 2003 - 17:59 #31
riversen> hva snakker du om... alt chokolade, chips, sodavand mm. alt usundt er årsag til flere bumser.

mit bedste råd er:
vask dit hoved med vand hver gang du går i seng og hver gang du står op.
Rør ALDRIG chips.. det er det værste.. så kommer alt det andet, lakridser, cola, osv.
når du vasker dit hoved, så lad vær at brug sæbe der kan være fedt i, hvilket gør en masse dårlige ting.. samtidig bliver hudet udtørret...

Undgå at bruge voks.. det gør huden utrolig fedtet

det var mit råd.. det virker på mig...
Avatar billede matz Nybegynder
22. juni 2003 - 19:14 #32
alienass >> Hvis du gerne vil spise alt det usunde og stadigvæk ik have bumser, Så prøv det jeg har sagt. Der kan du spise det usunde og samtidig nedsætte mængden af bumser.
Avatar billede dosmer Nybegynder
23. juni 2003 - 04:41 #33
Sælgeren: Har De bumser, Frue? Damen: Ja, jeg har været gift med en i 40 år!
De fleste unge mænd har bumser (jeg havde f.eks. mange), og det er ingen katastrofe, og heldigvis forsvinder de stort set med årene.
Det bedste middel jeg kender, er at vaske huden grundigt med vand og sæbe - gnub eller skrub den godt en gang eller to om dagen! Det fjerner ikke de bumser, du har fået (det er der vist ikke noget, der lige gør!), men det er et godt middel mod at få nye bumser!
Avatar billede lrd Nybegynder
23. juni 2003 - 07:27 #34
mon ikke snart denne bruger har fået svar nok!
Avatar billede lrd Nybegynder
23. juni 2003 - 07:27 #35
det er jo bare gentagelser på gentagelser
Avatar billede miss-g Seniormester
26. juni 2003 - 11:20 #36
Er det ikke lukketid? *S*
Avatar billede miss-g Seniormester
26. juni 2003 - 11:20 #37
Nå ja - han er ikke aktiv mere.