Avatar billede m_boysen Nybegynder
05. december 2000 - 14:15 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

HJÆLP! til min database

Jeg skulle høre om det kan lade sig gøre at lave en database, hvor den kan registrere hvor langtid man har siddet på internettet den pågældende dag??
Jeg skal bruge det til at se hvorlænge min bror har siddet den dag, så jeg kan se om jeg også kan tillade at sætte mig der, eller jeg skal vente til næste dag!!!
jeg håber at der er nogle der kan hjælpe mig, hvordan man laver sådan noget, da jeg ikke har så meget forstand på access så det gør noget!

På forhånd tak!
Martin@elsker.dk
Avatar billede Keld Nielsen Forsker
05. december 2000 - 14:28 #1
Det er meget nemmere at hente dette lille program
http://www.stoneware.dk/connectcontrol/default.htm
det kan holde styr på det du beder om
Avatar billede m_boysen Nybegynder
05. december 2000 - 20:57 #2
Hvordan virker det.....
Avatar billede Keld Nielsen Forsker
06. december 2000 - 10:20 #3
Et program som kobler sig på funktionen \"Netværk via modem\" og holder styr på alle din opkald automatisk - den virker dog ikke hvis du bruger en router, det gør man kun i netværk.
Programmet kan også holde styr på flere personer - så vidt jeg husker.
Er gratis ved lav forbrug, ellers koster den omkring 100,-, og er på dansk, og har styr på alle opkaldspriser, næsten ligegyldig hvilken udbyder du har.
Avatar billede m_boysen Nybegynder
06. december 2000 - 19:21 #4
Jeg siger tak!!!!