Avatar billede meyersweb Nybegynder
05. december 2000 - 14:13 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hvor finder jeg nogle pxd-filer til eJay

Jeg har musikprogrammet ejay (ver 1), som man laver musik med.

Er der nogen der kender nogle steder hvor jeg kan downloade nogle af de specielle pxd-filer (musikfiler).

Jeg vil gerne have nogle flere sampels, men vil ikke give 50-60£ for en pakke med 25.000.

Jeg kender den officielle side!
Avatar billede cstern Nybegynder
05. december 2000 - 14:18 #1
Måske kan du bruge noget her:
http://www.angelfire.com/il2/djtaz/Mixes.html
Avatar billede cstern Nybegynder
05. december 2000 - 14:19 #2
Avatar billede meyersweb Nybegynder
05. december 2000 - 14:28 #3
vedr. 1. link: Jeg er ikke interesseret i mix-filer, men PXD-filer. MIX-filen fortæller bare programmet hvilke PXD-filer den skal spille.

Dvs med min version kan jeg ikke afspille mix-filerne før jeg har de nye pxd, og det er dem jeg leder efter.

vedr. 2. link. ingen af linkene virker og resten er links til den side jeg har skrevet at jeg ikke er interesseret (Jeg har disse pxd-filer)
Avatar billede cstern Nybegynder
05. december 2000 - 14:36 #4
OK. Havde ikke chekket links...
Avatar billede meyersweb Nybegynder
18. december 2000 - 13:52 #5
SPM. er lukket efter 2 uger og ingen svar point taget retur
Avatar billede futkid Nybegynder
05. januar 2001 - 12:33 #6
Hvis du finder et sted med PXD-filer vil jeg meget gerne hoere om det!