Avatar billede spirituelt Nybegynder
21. juni 2003 - 23:33 Der er 5 kommentarer

Win 98. version 2, fejlsikret tilstand

Da jeg oprettede netværk til en anden pc, hoppede musen på min pc af, og win gik i fejlsikret tilstand.

Jeg kan ikke boote den igang, da dos ikke vil modtage de kommandoer, jeg giver den.

Med venlig hilsen
Erik Abrahamsen
21. juni 2003 - 23:50 #1
Hvad sker der når du starter pc'en op?
Kan du ikke boote men en startdiskette eller win98 cd'en?
- hvad med at holde ctrl eller f1, nede når du booter, så bootmenuen kommer frem, - eller kan du bare slet ikke bruge keyboardet?
Avatar billede casch Nybegynder
21. juni 2003 - 23:50 #2
prøv at starte den i fejl sikret tilstand
Avatar billede spirituelt Nybegynder
21. juni 2003 - 23:56 #3
nu er den bootet op men dos tager ikke mod commando. jeg har nu adgang til diskette og cd drev men kan ikke få dos til at tage mod commando
Avatar billede spirituelt Nybegynder
22. juni 2003 - 00:40 #4
problemet løst, tak for hjælpen
Avatar billede halifax Nybegynder
22. juni 2003 - 00:57 #5
Så lav selv ot svar og akcepter det for at få spørgsmålet lukket.