Avatar billede kone Nybegynder
21. juni 2003 - 21:01 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

webcam go fra creative

er der nogen derkan hjælpe mig med og få mine billeder ud af mit webcam der er indbykket camera i men det program der er med understøtter kun win98 og vil ikke installs på win xp,det virker på cam .
Avatar billede s_kjaer Praktikant
21. juni 2003 - 21:07 #1
Her kan du dovnloade en driver til xp
Avatar billede s_kjaer Praktikant
21. juni 2003 - 21:08 #2
Ja, så var det jo en fordel hvis jeg huskede linket: http://uk.europe.creative.com/support/drivers/welcome.asp
Avatar billede s_kjaer Praktikant
21. juni 2003 - 21:10 #3
Avatar billede kone Nybegynder
22. juni 2003 - 17:05 #4
Jeg har prøvet de driverer du anbefalet,men ak dem har jeg hentet for længe siden.
det er jo kun til selve cam så det kam køre på xp.
Det jeg mangler er programmet eller et der kan erstatte det fra creative
som kan gå ind og hente de billeder der ligger i mit cam.
det hedder i creatives (webcam control center) så det er rimelig belastende
det var ellers skide dyrt det fucking cam.
Avatar billede ballsic Nybegynder
22. juni 2003 - 17:33 #5
Prøv at installere programmet i komperbilitetsmode, jeg ved ikke om det virker, men ellers må du ned og købe et nyt webcam...:o)
Avatar billede kone Nybegynder
29. juni 2003 - 20:46 #6
har fundet ud af det hved og indstallere win98 for en kort stund så jeg har fået mine billeder ud og det der var pointen i det,
så ingen point dennr gang.