Avatar billede mamuwarrior Nybegynder
21. juni 2003 - 17:17 Der er 4 kommentarer

driver til ethernet controller til dell dimension 8250

Jeg har en dell pc og efter format kan windows ikke finde driveren til "ethernet controlleren" som kræves for at komme på nettet....
Jeg har installeret alt det software som har fulgt med, og kigget grundigt efter men der ikke nogle drivere til "ethernet controller"
Netkortet er integreret på motherboardet......

Det er ret surt at have en maskine som ikke kan komme på nettet så pls help :)

tak
Avatar billede rkhdk Nybegynder
21. juni 2003 - 17:22 #1
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
21. juni 2003 - 20:56 #2
Kan ikke give dig et direkte link da der er flere forskellige netkort, men alle driverne er her:
http://support.euro.dell.com/dk/da/filelib/system.asp?sid=DIM_PNT_P4_8250&m=l&p=5
Avatar billede mamuwarrior Nybegynder
23. juni 2003 - 01:34 #3
Tak for det :) nu er det fixet
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
23. juni 2003 - 14:02 #4
Smider lige et svar, hvis der skulle falde nogle point af :)