Avatar billede dukoman Nybegynder
21. juni 2003 - 16:28 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

spil og fladskærme: Hvilken skal jeg vælge?

Her står jeg og overvejer at få en flad skærm. Men den skal kunne klare div. spil og andre opgaver. Har nogen nogle forslag (Mærke, pris osv?)
Avatar billede simonvalter Praktikant
21. juni 2003 - 16:45 #1
personligt mener jeg ikke en fladskærm er god til spil .. ihvertfald ikke dem jeg har set på i prisklassen 4-8000 ... ved ikke med de dyrere modeller ..
Avatar billede michael-k Nybegynder
21. juni 2003 - 16:48 #2
Når man snakker om at en fladskærm ikke er god til spil/grafik er det så ikke fordi de kun kan kører en bestemt opløsning (1024x768)
Det har vel ikke noget med det visuelle at gøre, medmindre man sætter den ned eller op, eller er jeg helt forkert på den ?
Avatar billede simonvalter Praktikant
21. juni 2003 - 16:53 #3
nej jeg mener ikke det kun er pga opløsningen .. jeg syntes bare de ikke er ligeså skarpe i billedet og har oplevet mange hvor det er ligsom de "lagger" feks i cs .. men måske er det bare nogle dårlige skærme jeg har haft fat i.
Avatar billede d0wd Nybegynder
21. juni 2003 - 16:54 #4
de nyere med respons tid på noget der ligner 25ms skulle være ganske ok til spil har jeg ladet mig fortælle. de koster dog stadig kassen hvis man vil have en nogenlunde stor skærm med en ok opløsning :\ .. så gå efter responstid derefter opløsning. http://www.proconsult.dk/katalog/m_disp/s_disp-tft/ har en del hvor du kan se deres data - en ok side til hurtigt lige at sammenligne dem på ..
Avatar billede bartfreak Nybegynder
21. juni 2003 - 17:34 #5
har i prøveten Mermaid..:O)
Avatar billede michael-k Nybegynder
21. juni 2003 - 19:41 #6
loadet okay kan godt være du har ret :)
Avatar billede kfz Nybegynder
22. juni 2003 - 19:05 #7
har en LG Flatron L1710B den er bare perfekt til spil, og koster omkr. 3500 kr
Avatar billede bartfreak Nybegynder
23. juni 2003 - 12:20 #8
http://www.mermaid.dk/

De er de fedeste..men lidt dyre..:O)
Avatar billede dukoman Nybegynder
24. juni 2003 - 17:26 #9
Tak til KFZ, det bliver den!
Avatar billede kfz Nybegynder
24. juni 2003 - 18:26 #10
ok, godt valg, tak for points