Avatar billede mccrack.dk Nybegynder
20. juni 2003 - 18:18 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Program til fjernstyring

Jeg leder efter et godt program (helst gratis) til fjernstyring af en anden PC over LAN... nogle forslag?
Avatar billede rkhdk Nybegynder
20. juni 2003 - 18:20 #1
VNC <- Gratis
Radmin <- www.radmin.com koster
Avatar billede Slettet bruger
20. juni 2003 - 18:21 #2
Avatar billede htm Nybegynder
20. juni 2003 - 18:23 #3
Du kan også bruge XPs indbyggede fjernskrivebord - højreklik på denne computer og vælg fjernstyring
Avatar billede mccrack.dk Nybegynder
20. juni 2003 - 18:29 #4
htm >

Jep, kender jeg godt. Men det er ikke hensigtsmæssigt til mit formål...

rkhdk & phatlasse >

Har brugt VNC, men er der ikke et bedre alternativ?
Avatar billede alleykat Nybegynder
20. juni 2003 - 18:29 #5
IMHO er det allerbedste fjernstyringsprogram danskproducerede NetOp Remote Control fra Danware Data (www.danware.dk) - det er langtfra billigt, men helt vildt godt.
Avatar billede rkhdk Nybegynder
20. juni 2003 - 18:36 #6
jeg bruger selv radmin
Avatar billede bartfreak Nybegynder
20. juni 2003 - 19:18 #7
Stemmer oz for radmin..:O)

Osse fordi man kan stiile fps..det virker som om det er hurtigere. Og man kan overfører filer, meget nemt og brugervenligt program.
Avatar billede mccrack.dk Nybegynder
20. juni 2003 - 19:21 #8
...Umiddelbart synes jeg også bedst om Radmin

rkhdk >

Point? ;-)
Avatar billede rkhdk Nybegynder
20. juni 2003 - 19:28 #9
Jeg har brugt radmin over nettet via en 256kbit forbindelse (serveren stod bag en 256Kbit ADSL og jeg sad bag en anden 256Kbit ADSL i en helt anden IP gruppe og subnet) og oplevede farten for at connetct og styre serveren som at sidde på samme LAN.. det gik dejligt hurtigt