Avatar billede jesper27 Nybegynder
20. juni 2003 - 16:50 Der er 6 kommentarer

Identificere kontroller på en form i design mode

Hej,

Jeg har en form i design mode, hvor der er en del controller. Hvordan tilgår jeg formens control collection eller lign. mens den stadig er i design mode.

Ideen er at jeg sidder og designer en form i Visual Studio og gerne vil have kontrollerne data skrevet til en database.

Koden vil blive aktivere gennem et menu punkt som jeg har lagt ind i visual studio.

Har i nogle gode ideer eller endnu bedre løsninger?

Mvh.
Jesper
Avatar billede hoejrup Nybegynder
20. juni 2003 - 17:39 #1
Avatar billede odegaard Nybegynder
26. juni 2003 - 09:55 #2
Puha... så skal du vist til at læse en del om hvordan du laver plugins til VisualStudio.
VS har en projekttype der netup er beregnet til VS plugins.
Avatar billede jesper27 Nybegynder
27. juni 2003 - 11:28 #3
Hoejrup: Tak for linket :-), men jeg kan ikke så hvordan det løser problemet.

Tillægs info:
Jeg har oprettet menuen (VS plugin) og den fungere fint, men jeg kan ikke tilgå en åbnet forms control collection i design mode.

Any ideas?
Avatar billede hoejrup Nybegynder
27. juni 2003 - 11:38 #4
Velbekomme! Det kan jeg godt se.

Er dette link bedre? http://searchvb.techtarget.com/vsnetATEAnswers/0,293820,sid8_gci872536_tax293474,00.html

/per
Avatar billede hoejrup Nybegynder
27. juni 2003 - 11:40 #5
Eller denne om ActiveX controls til en form: http://support.microsoft.com/?kbid=326652

/per
Avatar billede hoejrup Nybegynder
27. juni 2003 - 11:42 #6
Her er alt det guld du leder efter i dagligdagen: http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=fh;EN-US;vsnet

/per