Avatar billede oscarp Nybegynder
20. juni 2003 - 16:15 Der er 6 kommentarer

problemer med ghosten 2003

Jeg har prøvet at "ghoste" min HD med XP og 2 partitions, begge på
80 GB.
Ved kontrolstart af den nye HD kommer systemet aldrig videre end
Windows XP billede (dvs. lige før desktop). Billedet er ikke frosset
idet musen kan bevæges, men der jo intet at klikke på.
Jeg kan heller ikke reboote, men skal slukke computeren.

Jeg har kigget på Symantec og Microsoft supportsiden uden held.

Jeg har tidligere "ghostet" en anden HD på en anden computer uden
problemer.

Hjælp, er der noget jeg kan gøre?
Avatar billede peet-49 Novice
20. juni 2003 - 17:28 #1
Du skal køre en repair af win.
Avatar billede oscarp Nybegynder
20. juni 2003 - 17:36 #2
Skal jeg køre repair selv om den "originale" HD kører uden problemer.
Avatar billede peet-49 Novice
20. juni 2003 - 17:41 #3
Kun på den, der ikke kører.
Avatar billede oscarp Nybegynder
20. juni 2003 - 17:46 #4
OK jeg prøver i morgen
TAK
Avatar billede peet-49 Novice
20. juni 2003 - 17:54 #5
Selv tak.
Avatar billede oscarp Nybegynder
21. juni 2003 - 18:17 #6
Har nu prøvet repair fra CDR og har som lovet fået desktop på skærmen.
Men....
Flere programer vil ikke starte og viser flere fejlmeddelser.
Andre gode råd?