Avatar billede mikh Juniormester
20. juni 2003 - 11:47 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Scheduled Tasks vil ikke starte

Jeg har for nylig installeret en Win 2000 Server Smal Business med en HP DAT tape backup.

Inde i Win 2000 eget backup-program har jeg sat den til at tage backup hver nat kl. 01:00.

Dette har fungeret 1 gang.

Siden har det ikke været muligt at få backuppen til at køre automatisk. Manuelle backups "her og nu" fungerer.

Jeg har fundet ud af at Backupprogrammet bruger Scheduled Tasks til at sætte opgaverne igang. Derfor har jeg testet dette program ved at starte notepad.exe. Det virker ikke.

D.v.s. at det er Scheduled Tasks der er problemet.

Har nogen set denne fejl før?

Kan det have noget at gøre med rettigheder og sikkerhed?

Jeg er taknemmelig for et hurtigt svar.

Mikhael
Avatar billede tv2 Nybegynder
20. juni 2003 - 17:44 #1
Jeg har engang prøvet at der var angivet forkert brugerkonto og password på scheduled tasks... Burde bare ikke være tilfældet, hvis Backup-programmet selv har defineret opgaverne.
Avatar billede mikh Juniormester
22. juni 2003 - 16:53 #2
Jeg tror du er inde på noget af det rigtige.
Jeg er ikke sikker på at jeg har været konsekvent med brugerkonto og password.
Installationen er ude i byen så jeg er ikke ved serveren hele tiden.

Jeg venmder tilbage med resultat og evt. point sidst på ugen.
Avatar billede mikh Juniormester
22. august 2003 - 14:51 #3
Hej tv2!

Beklager den lange svar tid.

Du havde ret og får selvfølgelig de 30 point.

Jeg er ny på systemet, så jeg ved ikke hvordan jeg giver dig pointene?

Tak for hjælpen

Mikh
Avatar billede tv2 Nybegynder
23. august 2003 - 02:00 #4
Hej igen

Godt problemet blev løst.....

mht. point - du har jo accepteret dit eget svar - ergo er pointene ført tilbage til dig. Og da jeg ved en fejl skrev en kommentar istedet for svar, havde du ikke mulighed for at tildele point/acceptere svaret.

Skidt pyt med det... bare problemet blev løst