Avatar billede tr0elz Nybegynder
19. juni 2003 - 23:14 Der er 5 kommentarer og
3 løsninger

Hvad mangler?

Hey alle..

Vi er ved at lave et game-site www.gamersplace.dk, men vi kunne godt tænke os at vide hvad der kunne være godt at få på siden, så folk besøger den i stedet for konkurrentens.

Vi ved godt at den skal opdateres dagligt. Og der kommer også inden længe et forum.

Og til sidst hvad syntes i om designet?

På forhånd tak
Tr0elz
Avatar billede the_email Nybegynder
19. juni 2003 - 23:18 #1
Jeg syntes at du skulle gøre den blå baggrung lidt mørkere, og så lave menuerne firkantet og ikke runde i kanterne.

Og er det ikke nogle relativt gamle spil i har andmeldt... eller...

TheEmail
Avatar billede hemberg Forsker
19. juni 2003 - 23:28 #2
Jrg syntes det er et flot design. Men vil give <the mail> ret i at baggrunden skal være mørkere. Desuden syntes jeg at hover effekten over linkene er for lille prøv med en farve der giver mere kontrast. Baggrunden i overskrifterne er for neutral også her burde du giver en farve som bryder lidt så det hele ikke flyder ud i hinanden. Derimod syntes jeg det set godt ud med de runde hjørner.
Avatar billede Slettet bruger
20. juni 2003 - 08:21 #3
Fed side... syndes der mangler lidt spænding i toppen ("banner")Syndes også det ligner meget Jubii's nye design....
Avatar billede thb Nybegynder
20. juni 2003 - 12:11 #4
Jeg synes at det er lidt syndt at I ikke har skjult jeres plagiat af Jubii.dk noget mere... Jeres bokse for en til at tænke Jubii.dk

Det er ellers et meget fedt design.. :)

Thomas
Avatar billede ban_me Nybegynder
20. juni 2003 - 17:08 #5
siden er jo næsten direkte kopiret fra jubii's nye design
Avatar billede necro Nybegynder
20. juni 2003 - 20:00 #6
well siden kan ikke vises nu..403.
Avatar billede tr0elz Nybegynder
20. juni 2003 - 21:26 #7
ok... vil nu ikke sige den er direkte kopiret... Bokne nu de eneste jeg har set fra jubii... hvordan kan de gøres anderledes, så man ikke kan se det mere - vi vil jo nødig blive klandret for sådan noget i fremtiden ;)
Avatar billede nuddel Nybegynder
03. juli 2003 - 13:40 #8
fed side i har lavet det...

Plum >> Man kan ikk' lave noget mere uden at nogen kan komme og sige at det har du taget fra et eller andet sted. Det er sku' næsten umuligt:-)

Cool site... Lav nogle flere kategorier i menuen....den mangler ligesom lidt:-)

C*ya