Avatar billede ramdal Nybegynder
19. juni 2003 - 18:08 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

SATA Larm eller hvad ?

Hvordan er det med SATA diske, er de fluid eller hvordan ?
Og i såfald de ikke er, larmer de så ?
Avatar billede jpvj Nybegynder
19. juni 2003 - 18:10 #1
SATA har jo intet med selve lejet at gøre... Hvis du vil se om det er Fluid Bearing, så må du jo finde ud af et modelnummer hos en producent, og så kan vi hjælpe dig, hvis du da er for doven til selv at slå det op ... :-)
Avatar billede cbp Nybegynder
19. juni 2003 - 18:11 #2
SATA-diske er principielt lige som alle andre diske blot 'med et andet stik' så der vil være modeller som bruger fluid drive bearings og modeller uden (eller med andre lyddæmpende teknikker).
Avatar billede ramdal Nybegynder
19. juni 2003 - 21:29 #3
Nå ja ok...
Burde måske have formuleret spørgsmålet anderledes, men jeg mente bare for SATA diske generelt. Hvis man slår dem op på Edbpriser, så er der ingen af dem som står til at have fluid bearing...
Man tak for svarene.