Avatar billede mr.dj Nybegynder
05. december 2000 - 00:00 Der er 8 kommentarer og
2 løsninger

Skins til ICQ

Har nogen her en god forklaring til hvordan man ændrer skins på ICQ ligesom det er muligt at ændre skins på WIN-Amp ???
Jeg sidder med ICQ2000b
Avatar billede mr.dj Nybegynder
05. december 2000 - 00:15 #1
slet ingen gode råd øv øv øv og atter ØV
Avatar billede fcs Novice
05. december 2000 - 00:18 #2
Bare vent og se - jeg lytter lige med her!
Avatar billede fcs Novice
05. december 2000 - 00:25 #3
Prøv at kigge her. Det var lige noget jeg fandt: http://boards.icq.com/cgi-bin/WebX?50@163.0B02avvKluu^0@.f032742
Avatar billede fcs Novice
05. december 2000 - 00:39 #4
Det virker sgu. Bare følg vejledningen, det funker!!!
Avatar billede lthrane Nybegynder
05. december 2000 - 09:51 #5
Man kan installere ICQ Plus. Derefter får man et lille \'+\' i titelbaren, hvor man har adgang til de skins man har liggende.

Mere her: http://www.icqplus.org

lthrane
Avatar billede fcs Novice
05. december 2000 - 12:52 #6
lthrane>> Ja, det var også det der stod i mit svar ;-)
Avatar billede fcs Novice
05. december 2000 - 12:54 #7
Jeg har lige set at der er et problem med det link jeg skrev. Hvis du bare klikker på det, så cutter eksperten den af ved spørgsmålstegnet, så du skal markere hele de lange link for kopiere det op i adresselinien for at det virker.  Her er linket igen:

http://boards.icq.com/cgi-bin/WebX?50@163.0B02avvKluu^0@.f032742

Avatar billede lthrane Nybegynder
05. december 2000 - 13:16 #8
>>fcs
Ups - det var ikke meningen at kopiere dit svar, men jeg var ikke ude og tjekke dit link, idet jeg kendte min angivne url i forvejen...

lthrane
Avatar billede fcs Novice
05. december 2000 - 13:49 #9
Helt OK, jeg ville bare lige gøre opmærksom på det. No hard feelings, derfor lavede jeg også en smiley efter min kommentar. Jeg har selv lavet samme ting i andre spørgsmål, så bare rolig ;-)
Avatar billede mr.dj Nybegynder
07. december 2000 - 00:56 #10
da jeg desværre havde nogle problemer med at få fcs links til at virke har jeg valgt at pointene skal deles da lthrane kom med et link der virkede men forklaringen på hvordan det virkede kom fra fcs