Avatar billede cubba Nybegynder
19. juni 2003 - 10:27 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

Hvor kan jeg download Quake 3

Hej

ved du hvor jeg kan download Quake 3 hvor det ik koster noget?????????????, eller kan slet ikke downloade det?????
Avatar billede Slettet bruger
19. juni 2003 - 10:31 #1
Du kan naturligvis ikke downloaded en fuld veresion af quake 3.
Men søger du på google kan du sikkert finde et sted hvor du kan hente en demo version af spillet.
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
19. juni 2003 - 10:32 #2
Spørgsmål af denne art må ikke finde hjemme her på eksperten.
Avatar billede Slettet bruger
19. juni 2003 - 10:32 #3
michael2690 -> må jeg lige høre opmærksom på at den slags er ulovligt. Og den slags skal ikke finde sted på exp. Læs eventuelt reglerne for brugen af exp.

Det kan ikke lade sig gøre at finde en fuld version af quake 3 på lovligvis uden det koster penge. Og et spil koster jo ikke alverden, og så har du stadig din samvitighed iorden :)
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
19. juni 2003 - 10:32 #4
michael2690 og cubba >> Læs venligst her: www.eksperten.dk/regler.phtml
Avatar billede hcm Nybegynder
19. juni 2003 - 10:33 #5
Hmmm. Mig bekendt er Quake 3 ikke free- eller shareware. Du må hellere lukke spørgsmålet, inden du bliver anmeldt for overtrædelse af reglerne her...
Avatar billede hcm Nybegynder
19. juni 2003 - 10:33 #6
:-) Hold da op, så fik de det da at vide
Avatar billede cubba Nybegynder
19. juni 2003 - 10:34 #7
hej
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
19. juni 2003 - 10:49 #8
michael2690 >> Ja og netop derfor skal vi ikke hjælpe ham, her på eksperten.
Avatar billede hcm Nybegynder
19. juni 2003 - 10:50 #9
Det er da rigtigt. Men iflg reglerne må det ikke diskuteres her på eksperten

Klippet fra reglerne:
"Det er ikke tilladt at:"
"spørge efter eller poste indlæg der omhandler ulovlig kopiering eller downloading af ophavsretsligt beskyttet materiale."
Avatar billede michael2690 Nybegynder
22. juni 2003 - 16:16 #10
undskylder meget
Avatar billede lrd Nybegynder
22. juni 2003 - 16:32 #11
hvad undskylder du for michael????

Er du samme bruger som cubba siden du undskylder??????
Avatar billede michael2690 Nybegynder
22. juni 2003 - 17:52 #12
nej det er jeg ikke men fordi at jeg sagde han kunne bruge kazaa til at downloade med. Men jeg kan se at der er nogen der der har fjernet mit svar. mærkeligt.
Avatar billede lrd Nybegynder
22. juni 2003 - 18:07 #13
Du opfordrede måske til ulovligheder hvis du sagde han kunne hente spil på kazaa hvilket ikke er helt smart!

Håber folk der bruger dette program til ulovligheder bliver taget og får en kæmpe bøde!!
Avatar billede superanden Nybegynder
22. juni 2003 - 18:10 #14
BEMÆRK INDEN I FLIPPER HELT UD...

Cubba spurgte faktisk om det kostede noget, det er jo muligt med mange programmer mener også man kan med nogle spil efterhånden at downloade det fulde program på producentens hjemmeside og så købe sig til en serie kode. Hvilket er 100% lovligt. Derfor syntes jeg ikke det er retfærdigt at i flipper ud på den måde !
Avatar billede lrd Nybegynder
22. juni 2003 - 18:38 #15
Er du ikke lidt godtroende???

Selvfølgelig ved han da spillet koster hvis man skal have det.